اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان سفر به خارک صورت گرفت

کمک 22 میلیارد ریالی استاندار بوشهر به طرح‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر در سفر به خارک در مجموع 22 میلیارد ریال به بخش‌های مختلف عمرانی، شهری و تاسیساتی این جزیره کمک کرد.

کمک 22 میلیارد ریالی استاندار بوشهر به طرح‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در این سفر یک میلیارد ریال برای نورپردازی ساحل خارک، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای نصب فرستنده دیجیتالی 18 کاناله، پنج میلیارد ریال برای راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب خارک، 12 میلیارد ریال برای اسکله و تاسیسات پشتیبانی خارک و یک میلیارد ریال نیز به خرید شناور برای مواقع بحرانی و اضطراری اختصاص داد.

وی 2 میلیارد ریال به صورت ماهانه از محل ارزش افزوده آلایندگی به شهرداری خارک اختصاص داد.

حسنوند گفت: 2 میلیارد ریال نیز برای تعمیر و تکمیل مرکز بهداشتی درمانی خارک اختصاص می‌یابد که این مرکز باید تا آخر بهمن سال جاری پایان یابد.

استاندار بوشهر افزود: مسئولان باید خدمتگزاری خود به مردم را در عمل نشان دهند.

وی اضافه کرد: هرجا مسئولان مردمی‌تر، افتاده‌تر و خدایی‌تر باشند شاهد فضل و رحمت بیش از پیش خدا و پشتوانه مردم هستیم و هرجا از مردم فاصله بگیرند و خدمتگزاری کم‌رنگ شود، برکت رخت بربسته و مردم دلسرد می‌شوند.

حسنوند با تاکید بر وحدت و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های نفتی در خارک اظهار کرد: با هم‌افزایی، همفکری و صمیمیت می‌توان خارک را بهتر از گذشته ساخت و به عنوان نماد مقاومت به جهان معرفی کرد.

وی بیان کرد: شایستگی و سزاواری مردم این خطه، خدمات بیش از پیش را طلب می‌کند و این مستلزم همت، تلاش و دلسوزی مسئولان است.

انتهای پیام/66006/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول