اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو سال گذشته صورت گرفت

افتتاح 10 هزار طرح عمرانی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان از افتتاح 10 هزار طرح عمرانی در استان اصفهان در دو سال گذشته خبر داد و گفت: تا کنون هیچ‌کدام از پروژه‌های عمرانی در استان اصفهان متوقف نشده است.

افتتاح 10 هزار طرح عمرانی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا ذاکر اصفهانی در دیدار با امام جمعه کاشان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در استان اصفهان توسط دولت‌های نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های گذشته چشمگیر بوده و با روند پیشین آن قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی و دینی برای استانداری اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بیان داشت: فعالیت‌های عمده عمرانی انجام شده در استان برای رسیدن به اهداف فرهنگی و دینی بوده است.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه حتی توجه به سایر بخش‌ها در استان مانند ورزش تنها با هدف ورزش صرف صورت نگرفته است ابراز داشت: در توسعه مناطق فرهنگی از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق استان در کنار پیشرفت‌های عمرانی و ورزشی، فعالیت‌های حوزوی نیز برجسته بوده است.

ذاکر اصفهانی تأسیس قرارگاه فرهنگی در استانداری اصفهان را نیز در راستای تسریع در فعالیت‌های فرهنگی در استان اعلام کرد و گفت: قرارگاه فرهنگی استانداری علاوه بر فعالیت در بخش حوزه و مساجد، اقدامات زیادی را نیز در بقاع متبرکه، آموزش و پرورش و حتی ادارات داشته است.   

وی احیای حوزه علمیه سمیرم را نمونه‌‌ای برای نشان دادن توجه ویژه به مسائل فرهنگی در استان اصفهان قلمداد کرد و گفت: اکنون پس از احیای حوزه علمیه سمیرم علاوه بر حضور طلبه‌های این شهرستان شاهد حضور طلاب از استان‌ها و شهرهای همجوار در این حوزه هستیم.

استاندار اصفهان همچنین اعتبارات تخصیص داده شده در بخش فرهنگی استان اصفهان را چشمگیر خواند و گفت: امروز برای ما بحث تحقق اهداف انقلاب، آرمان‌ها و اعتقادات دینی مهم است و در این میان حوزه‌های علمیه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

ذاکر اصفهانی همچنین از بهره‌برداری و افتتاح 10 هزار طرح عمرانی در استان اصفهان طی مدت دو سال گذشته خبر داد و گفت:

تا کنون هیچکدام از پروژه‌های عمرانی در استان اصفهان متوقف نشده است.

استاندار اصفهان در سفر یک روزه خود به شهرستان کاشان علاوه بر دیدار با امام جمعه کاشان از خط تولید شیر خشک شرکت شیرکده کاشان بازدید و همچنین با حضور در حرم سلطانعلی بن امام محمد‌باقر(ع) در آیین غبارروبی ضریح این امامزاده واجب‌التعظیم شرکت کرد. 

انتهای پیام/2406/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول