اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان نور عنوان کرد

استفاده دشمنان از فضای دانشجویی در انتخابات آینده

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان نور گفت: انتخابات آینده اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 است که دشمن چشم طمع به آن دوخته و قصد دارد از فضای دانشجویی بیشترین بهره را ببرد.

استفاده دشمنان از فضای دانشجویی در انتخابات آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نور که با موضوع ساماندهی و کیفی‌سازی برگزاری مراسم در فرمانداری نور برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مراسم شهرستانی به‌رغم تلاش‌ها و هزینه‌ها به‌دلیل بعضی ناهماهنگی‌ها، از کیفیت مطلوب برخوردار نیست.

معاون فرماندار نور تصریح کرد: امروز معضل اساسی جامعه ما تهاجم فرهنگی دشمن است که ما می‌توانیم با استفاده از فرصت‌های طلایی مراسم و مناسبت‌هایی که در اختیار داریم همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و بهره لازم را ببریم.

وی ادامه داد: هماهنگی و برنامه‌ریزی می‌تواند به ما کمک کند تا ضمن کیفی‌سازی مراسم و مناسبت‌ها از سخنرانان متعهد استفاده کرده و با تبیین اهداف شوم دشمن در تهاجم فرهنگی، توطئه‌ها را معرفی و آشکار کنیم و برخورد فرهنگی با تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشیم.

محمدی عنوان کرد: یکی از نکاتی که لازم است در اجرای مراسم و برنامه‌های فرهنگی رعایت شود، سنجیدن زمان، مکان و شرایط جوی و دعوت از مخاطبان و فراهم کردن زمینه حضور آنان در مراسم است تا بتوان از برگزاری مراسم بهره کافی را برد.

معاون فرماندار نور در بخش دیگری گفت: انتخابات آینده اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 است که دشمن چشم طمع به آن دوخته است، هر چند مردم ما در انتخابات مجلس نشان دادند در اصول با کسی معامله نخواهند کرد اما آنان با تمام توان وارد میدان شدند و قصد دارند از فضای دانشجویی بیشترین بهره را ببرند، بنابراین برنامه‌های دانشگاه‌ها باید هدایت شده باشد تا امکان هرگونه سوء‌استفاده را کاهش دهد.

وی اظهار داشت: حساسیت انتخابات آینده از آن جهت بیشتر است که رهبر انقلاب هم چند ماه قبل از انتخابات تذکرات و رهنمودهای خویش را ارائه و اهداف و شعارهای دشمن را برای فتنه 92 تبیین فرمودند.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول