اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

برای رصد توطئه دشمن هوشیاری مضاعف داشته باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: در عین حال که در میان مدیران در بخش‌های مختلف وحدت و انسجام لازم وجود دارد، ضروری است در جهت رصد کردن توطئه‌های احتمالی دشمنان هوشیاری مضاعف داشته باشیم.

برای رصد توطئه دشمن هوشیاری مضاعف داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام موسوی شکوری صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی که با حضور اعضای شورای اداری، شورای تأمین و اقشاری از مردم تشکیل شد، اظهار داشت: فرمانده باید از کسانی باشد که دیر خشم می‌گیرد، زود عذر می‌پذیرد، با ضعفا رئوف و مهربان است، در برابر زورمندان پرقدرت است، از کسانی که مشکلات او را از جا به در نمی‌برد، ضعف او را به زانو درنیاورد، از خاندان‌های صالح بوده و خوش سابقه باشد و دارای برازندگی، شجاعت، سخاوت و کرم باشد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی توطئه‌های استکبار و عوامل او در عین حال که در میان مدیران استان در بخش‌های مختلف وحدت و انسجام لازم وجود دارد باز ضروری است که در جهت رصد کردن توطئه‌های احتمالی دشمنان هوشیاری مضاعف داشته باشیم.

شکوری در ادامه سازماندهی جریان‌های سیاسی مخالف نظام، دامن زدن به شایعات علیه مسئولان و مسائل اقتصادی، ایجاد مشکلات سیاسی، اقتصادی و امنیتی، جوسازی‌های روانی، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی را از جمله توطئه‌های احتمالی دشمن برشمرد که در آستانه انتخابات به آن‌ها دامن بزند و افزود: در این راستا باید مردم و مسئولان هوشیارانه وارد عمل شوند.

انتهای پیام/61001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول