اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زاهدان

هوشیاری مالباخته، سارقان را به دام انداخت

خبرگزاری فارس: مأموران انتظامی کلانتری 13 شهرستان زاهدان به دنبال اعلام یک فقره سرقت موفق شدند دو سارق را در حین سرقت دستگیر کنند.

هوشیاری مالباخته، سارقان را به دام انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، مأموران انتظامی کلانتری 13 شهرستان زاهدان به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس که از وقوع یک سرقت در خیابان مرادقلی این شهرستان خبر می‌داد بلافاصله به محل اعزام شدند.

با حضور به موقع مأموران فردی به نام «گراناز.ب» به مأموران مراجعه کرد و اظهارداشت: چند نفر وارد منزلش شدند و یک عدد گردنبند و یک حلقه انگشتر را به سرقت بردند که به محض رؤیت بنده متواری شدند.

مأموران با همکاری مالباخته کمتر از چند ساعت موفق شدند محل اختفاء سارقان را در همان اطراف محل سرقت شناسایی کنند و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه سارق که مشغول تقسیم اموال سرقتی بودند را دستگیر کنند.

در بازرسی از مخفیگاه این سارقان تعداد چهار عدد گوشی و 6 عدد ساعت مچی و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

متهمان دستگیر شده توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند ضمن تشکیل پرونده قضایی موضوع در دست بررسی است.

دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار به نام «احمدرضا.ط» در حین سرقت یک دستگاه خودرو در زاهدان خبر داد.

غلامرضا جعفری گفت: در تحقیقات فنی پلیسی متهم به هفت فقره سرقت خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان حرفه‌ای خودروهایی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که فاقد تجهیزات ایمنی می‌باشد از شهروندان خواست از پارک کردن وسیله نقلیه خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول