اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی قزوین مطرح کرد

کاهش اعزام دانش‌آموزان قزوینی به عمره مفرده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین گفت: امسال اعزام دانش‌آموزان قزوینی به عمره مفرده نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش اعزام دانش‌آموزان قزوینی به عمره مفرده

محمدمهدی ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال 37 نفر از دانش‌آموزان قزوینی در قالب کاروان‌های عمره مفرده دانش‌آموزی از قزوین به سرزمین نزول وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 66 دانش‌آموز قزوینی به سفر معنوی حج عمره اعزام شده‌اند، ابراز داشت: امسال با توجه به سهمیه اعلامیه سازمان حج و زیارت به این استان 37 نفر از این دانش‌آموزان می‌توانند به این سفر زیارتی و معنوی اعزام شوند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین با بیان اینکه دانش‌آموزان قزوینی در فروردین و اردیبهشت ماه سال 92 به حج عمره مفرده اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: پسران دانش‌آموز مقطع تحصیلی سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی متولد سال‌های 74 و 75 به این سرزمین نزول وحی اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه مبلغ نهایی واریزی حج عمره مفرده دانش‌آموزان قزوینی توسط سازمان حج و زیارت مشخص نشده است، ابراز داشت: اکنون دانش‌آموزان اعزامی به این سفر معنوی حساب پس‌انداز به نام خودشان در بانک ملت افتتاح کرده‌اند که هر یک بیش از دو میلیون تومان واریز کرده‌اند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: بعد از اعلام قطعی هزینه حج عمره مفرده از سوی سازمان حج و زیارت دانش‌آموزان قزوینی باید مبلغ اعلامی را به حساب این سازمان واریز کنند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان قزوین طبق رایزنی با مسئولان مربوطه تلاش می‌کند تسهیلات سفر زیارتی حج عمره مفرده را به دانش‌آموزان این استان پرداخت کند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به اینکه باید دانش‌آموزان از فضای معنوی عمره مفرده استفاده بهینه کنند، اذعان داشت: این سفر زیارتی فرصت مناسبی برای تزکیه نفس است که باید آنان از این سفر معنوی بیشترین بهره را برای کسب معرفت ببرند تا بتوانند ارتباط خودشان را با خداوند متعال ارتقا دهند.

انتهای پیام/77009/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول