اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت همدان:

120 هزار نفر سهمیه اعزامی همدان به حج عمره است

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: 6 میلیون نفر از ثبت نامی‌های حج عمره در کشور در نوبت اعزام هستند که از این تعداد به‌صورت تقریبی 120 هزار نفر به همدان اختصاص دارد.

120 هزار نفر سهمیه اعزامی همدان به حج عمره است

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 6 میلیون نفر از ثبت نامی‌های حج عمره در کشور در نوبت اعزام هستند که از این تعداد به صورت تقریبی 120 هزار نفر به استان همدان اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اعزام به حج عمره و تعداد افرادی که در نوبت هستند اولویت‌های یک تا 300 توسط حج و زیارت اعلام شده است تا در خصوص نحوه اعزام به دفاتر زیارتی استان مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان همدان با اشاره به تاریخ اعزام زائران حج و زیارت تصریح کرد:  نخستین اعزام به حج عمره در تاریخ پنجم بهمن ماه و آخرین اعزام نیز در تاریخ هفتم اردیبهشت 92 اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه فعلاً ثبت نامی برای حج تمتع وجود ندارد در بیان دلیل آن افزود: از سال 92 به مدت 12 سال به طول می‌انجامد تا اشخاص ثبت نامی برای حج تمتع به مکه اعزام شوند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به حج عمره از برنامه‌های خوبی است که حج و زیارت در نظر گرفته عنوان کرد: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان سبب بالا بردن بصیرت و معنویت در آن‌ها شده و در تقویت روحیه‌ جوانی بسیار مؤثر است.

وی در پایان سخنانش در خصوص سهمیه‌ حج عمره دانش‌آموزی و دانشجویی گفت: سهمیه ثبت نامی دانش‌آموزی و دانشجویی برای حج عمره تاکنون ابلاغیه کشوری در این زمینه به دست ما نرسیده و سهمیه استانی مشخص نشده است.

انتهای پیام/89007/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول