اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

کاهش مصرف نفت‌گاز در بخش حمل و نقل در منطقه همدان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کاهش چشمگیر مصرف نفت‌گاز در بخش حمل و نقل در منطقه همدان خبر داد.

کاهش مصرف نفت‌گاز در بخش حمل و نقل در منطقه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اصغر توفیقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح عرضه نفت‌گاز منطقه‌ای طی یک دوره زمانی چهار ماهه موجب کاهش شدید مصرف نفت‌گاز در بخش حمل و نقل در استان همدان شد.

وی با اشاره به مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در رابطه با بازنگری در میزان سهمیه خودروهای نفت‌گازسوز بخش حمل و نقل و دستورالعمل ابلاغی آن مبنی بر سهمیه‌بندی منطقه‌ای عرضه نفت‌گاز بخش حمل و نقل شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق همجوار استان‌های مرزی کشور، گفت: با بهره‌مندی از نقطه نظرات کارشناسی و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط محلی، از تاریخ 17 اردیبهشت ماه امسال تا پایان شهریور ماه این طرح در استان همدان برای تمام خودروهای نفت‌گاز سوز مطابق استانداردهای تعریف شده کلاس خودرو و ظرفیت حمل اجرایی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان داشت:‌ عرضه نفت‌گاز بخش حمل و نقل در تمام جایگاه‌های استان همدان در بازه زمانی اشاره شده به میزان 112 میلیون و 850 هزار لیتر در سال 91 بوده است.

وی یادآور شد: مقدار عرضه این فرآورده در سال گذشته به میزان 151 میلیون و 473 هزار لیتر بوده که با مقایسه این میزان طی امسال با کاهش 25 درصدی مصرف این فرآورده استراتژیک مواجه بوده‌ایم.

توفیقی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر ماه نیز مجدداً مقادیر جدید سهمیه نفت‌گاز این بخش در سیستم سامانه هوشمند سوخت در سراسر کشور به جز استان‌های مرزی تغذیه و به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول