اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: کار ساخت و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان به پایان رسیده و در دهه فجر امسال به بهره‎برداری می‎رسد.

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در بازدید از بخش دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای خدمات درمانی در این بیمارستان ارتقاء کیفی و کمی این بخش از مسائل ضروری این مجموعه به شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح بخش دیالیز در این بیمارستان تا حدودی مشکلات مراجعان بخش دیالیز در شهرستان مرتفع شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: هم‌اکنون بیماران تنگستانی برای درمان ناچارند به مرکز استان و یا استان‎های همجوار مراجعه کنند که این امر هزینه‎های زیادی را به بیماران و خانواده‎های آنان تحمیل می‎کند ضمن اینکه به دلیل رفت و آمد با مشکلات زیادی نیز مواجه می‎شوند.

جعفری‌نسب از اختصاص 400 میلیون ریال برای تجهیز مرکز دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان خبر داد و افزود: این بخش در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: این بخش با اعتبار 600 میلیون ریال در فضایی حدود 100 مترمربع واقع در طبقه همکف ساختمان در حال توسعه بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان احداث  شده است که دارای چهار تخت دیالیز برای بیماران کلیوی است.

فرماندار تنگستان گفت: تکمیل فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم که 60 درصد آن به اتمام رسیده نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار دارد.

جعفری نسب ادامه داد: این میزان اعتبار در شورای برنامه‎ریزی شهرستان تصویب شده ولی هنوز تخصیص داده نشده است و خواستار تخصیص این اعتبار برای اتمام فاز دوم بیمارستان هستیم.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول