اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

خانه سبز هنرمندان شوشتر بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از بازسازی ساختمان خانه سبز هنرمندان شوشتر خبر داد و گفت: رایزنی‌ها برای تامین هزینه‌ای این بازسازی ادامه دارد.

خانه سبز هنرمندان شوشتر بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: دو هفته پیش بر اثر بارش باران سقف خانه هنرمندان شوشتر ریزش کرده است و در شرایط کنونی برای بازسازی این خانه هنرمندان فعالیت‌ها آغاز شده است.

این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: محل خانه سبز هنرمندان به سازمان عمران و مسکن‌سازان خوزستان اختصاص دارد که برای تامین هزینه‌های بازسازی آن باید مکاتبات ویژه‌ای انجام شود.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای تامین هزینه‌های مورد نیاز برای ساخت این مرکز گفت: با اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان برای تامین هزینه‌های بازسازی این مرکز رایزنی شده است و مدیر کل این اداره نیز موافقت خود را در این باره اعلام کرده است.

سلطانیان خاطر نشان کرد: باید تا پیش از بارندگی‌های آتی این ساختمان ایمن‌سازی شود و در این راستا باید کوشید تا قسمت‌های در حال ریزش این ساختمان تخریب شود و قسمت‌های تخریب شده نیز آوار برداری شود.

وی با اشاره به اینکه باید عملیات ساخت این مرکز در اسرع وقت آغاز شود، خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت کار ساخت این مرکز آغاز شود تا زیان‌های وارده به حداقل کاهش یابند.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: طبق برآوردهای کارشناسی انجام شده این مرکز بیش از 200 میلیون ریال خسارت در بخش ساختمان دیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساختمان خانه سبز هنرمندان شوشتر در سال‌های گذشته به دلیل ارزش‌های معماری به ثبت ملی رسیده است.

انتهای پیام/72006/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول