اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه سمنان خبر داد

اعزام 1200 دانش‏آموز پسر سمنانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه سمنان از اعزام یک هزار و 201 دانش‏آموز پسر سمنانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 1200 دانش‏آموز پسر سمنانی به اردوهای راهیان نور

ماشاء‌الله مونسان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، در خصوص تاریخ نخستین گروه اعزامی برادران به اردوهای راهیان نور بیان کرد:  اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در سه مرحله انجام می‌شود که بدین ترتیب مقرر شده است، دوم تا پنجم بهمن ماه نخستین گروه دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

مونسان افزود: در این مرحله 401 نفر اعزام می‌شوند که از این تعداد، 340 نفر دانش‌آموز، 27 نفر فرهنگی، 9 نفر روحانی، 9 نفر مسئول اتوبوس، پنج نفر امدادگر و یک نفر فیلم‏بردار هستند.

راهیان نور؛ جلوه عشق و ارادت

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام هشتم تا 11بهمن ‌ماه صورت می‏گیرد، خاطرنشان کرد: در این مرحله نیز 399 نفر اعزام می‌شوند که از این تعداد، 328 نفر دانش‌آموز، 27نفر فرهنگی، 9 نفر روحانی، 9 نفر راوی، 9 نفر مسئول اتوبوس، شش نفر امدادگر، یک نفر مداح و یک نفر فیلم‏بردار هستند.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه سمنان یادآور شد: در مرحله سوم که از تاریخ 18 تا 21 دی ماه جاری برگزار می‌شود نیز 401 نفر اعزام خواهیم داشت که از این تعداد، 240 نفر دانش‌آموز، 27 نفر فرهنگی، 9 نفر روحانی، 9 نفر راوی، 9 نفر مسئول اتوبوس، پنج نفر امدادگر، یک نفر مداح و یک نفر فیلمبردار هستند.

وی افزود: با تعامل و هماهنگی‌های صورت گرفته، مقرر شده است تا در مرحله دوم، دانش‏آموزان سرخه و سمنان مشترکاً به اردو اعزام شوند.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول