اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خبر داد

اعزام 400 دانش‌آموز صومعه‌سرا به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از اعزام 400 دانش‌آموز این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

اعزام 400 دانش‌آموز صومعه‌سرا به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ولی مهدوی‌نیا عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اجرای درست و به‌موقع مصوبه جلسه‌های دولتی، اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌ها در قالب گروه‌های ستادی باید با همکاری، اتخاذ و تفویض اختیار به هر عضو انجام شود.

وی افزود: در صورت تعامل و روشن بودن دامنه اختیارات و وظایف محوله تمام کارها و مصوبه جلسه‌ها انجام شده و موانع احتمالی کاهش می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، برگزاری ستاد اقامه نماز در این شهرستان و اجرای مصوبه‌ها با تعامل مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی را اقدامی مهم دانست و تصریح کرد: اقامه نماز جماعت در اول وقت به‌ویژه در نهادهای دولتی از اهداف بلند این ستاد است.

وی با بیان اینکه اداره‌های دولتی قله‌های فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند، متذکر شد: مسئولان و مدیران با رعایت مقررات حوزه فرهنگی و دینی همواره الگوی مناسب اجتماع هستند.

مهدوی‌نیا به ضرورت برپایی نماز جماعت در اماکن عمومی برای استفاده مسافران اشاره کرد و گفت: اقامه نماز جماعت در اماکن مذهبی و عمومی بین راهی به سبب گسترش رعایت مقررات دینی یک اصل مؤثر است.

وی با تصریح بر اینکه هر گام رو به جلوی برای اقامه نماز جماعت یک ثواب ذخیره در آخرت است، یادآور شد: مسئولان و مدیران دولتی به‌ویژه در حوزه اداری باید با اختصاص مکانی مناسب برای برپایی نماز جماعت گام‌های موثری بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اعزام مرحله جدیدی از کاروان‌های راهیان نور از این شهرستان، اذعان کرد: مرحله سوم از کاروان راهیان نور ساعت 14 بعداظهر روز 28 دی ماه جاری برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی، دانش‌آموزان را مشمولان اعزام این مرحله از کاروان راهیان نور عنوان کرد و ادامه داد: بالغ بر 400 دانش‌آموز پسر در قالب هشت دستگاه اتوبوس به صورت داوطلبانه به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

به گفته مهدوی‌نیا، این کاروان در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن کرده و با آرمان‌های امام راحل و شهدا پیمان و میثاقی ماندگار می‌بندند.

وی از همراهی 60 نفر با کاروان دانش‌آموزی صومعه‌سرا خبر داد و افزود: جمعی از معلمان و مربیان پرورشی مدارس، پلیس‌یار، نیروهای امدادی و نیروهای بسیج و سپاه به عنوان همراه و محافظ در کنار 400 دانش‌آموز مذکور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، تصریح کرد: در کاروان راهیان نور صومعه‌سرا تمام تدابیر امنیتی و ایمنی کنترل می‌شود تا هدایت کاروان‌ها با موفقیت و بدون مشکل انجام شود.

انتهای پیام/84003/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول