اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

اعتبار مناسب و مطلوبی در سفر رهبری برای سرمایه‌گذاری اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی اعلام کرد: اعتبار مناسب و مطلوبی در سفر رهبر انقلاب اسلامی برای سرمایه گذاری اختصاص و در اختیار استان قرار گرفت.

اعتبار مناسب و مطلوبی در سفر رهبری برای سرمایه‌گذاری اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی عبدالرضا عزیزی در سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان گفت: با سفر مقام معظم رهبری به این استان در مهرماه سال گذشته اعتبار خوبی برای اجرای طرح‌های صنعتی در اختیار استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از محل سفر رهبری تاکنون یک‌هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تأمین زیرساخت‌ها در اختیار استان قرار داده شد.

عزیزی تصریح کرد: علاوه بر آن از محل سفر رهبر معظم انقلاب هیئت دولت 12 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های بنگاه‌های زودبازده و کوچک مصوب کرده که بانک‌ها نیز این تسهیلات را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از محل سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی ساخت دو مجتمع کشت و صنعت در شیروان و مانه و سملقان مصوب شده که یک هزار هکتار زمین برای این دو واحد صنعتی پیش بینی شده است.

عزیزی اظهار کرد: علاوه بر آن دستگاه‌های دولتی استان نیز با حمایت استاندار خراسان شمالی آماده همکاری با سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های صنعتی در استان هستند و دستگاه‌های دولتی نیز موظف شده تا با سرمایه‌گذاران همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی در استان خراسان شمالی نیز آماده هر گونه همکاری برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان هستند و همدلی بین دستگاه‌های دولتی و مؤسسات مالی  زمینه‌ساز شکوفایی استان خواهد بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: استان خراسان شمالی دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خوبی در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنعتی است و امکانات مناسبی نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای پذیرش سرمایه گذاران پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی همکاری خوبی را با سرمایه گذاران داشته و این روند نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان خراسان شمالی با شرکت 200 سرمایه گذاری بومی و غیر بومی برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول