اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی جم:

مشکلات شبکه آب شهری جم برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی جم گفت: با پیگیری انجام شده مشکلات شبکه آب شهری جم به زودی برطرف می‌شود.

مشکلات شبکه آب شهری جم برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید‌علیرضا سجادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر شهروندان از وظایف همه مسئولان است و شورای اسلامی و شهرداری جم برای این مهم تلاش می‌کنند.

وی افزود: شهرستان جم دارای قابلیت‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه است و انتظار داریم با همدلی مسئولان به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شورای اسلامی جم با اشاره به دیدار مسئولان جم با معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با معاون امور عمرانی استانداری بوشهر برگزار شد، برخی از مشکلات اساسی و مهم شهرستان جم مورد پیگیری قرارگرفته و دستوراتی صادر شد.

سجادی تصریح کرد: در این جلسه که در دفتر مهندس رستمی، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر برگزار شد، برخی از مشکلات شهرستان جم از جمله وضعیت دانشکده فنی مهندسی جم، تلویزیون دیجیتالی، شبکه آب شهر جم، روشنایی تونل‌ها و تقاطع غیر همسطح ورودی‌های شهرستان جم مطرح شد.

وی ادامه داد: معاون استاندار نیز فی‌المجلس سوابق موارد مطرح شده را مطالبه کرده و در تماس با مدیران مربوطه ضمن درخواست ارائه توضیحات، دستوراتی در این زمینه‌ها صادر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: مقرر شد، مشکل زمین دانشکده فنی مهندسی تا پایان هفته حل شده و بقیه مراحل نیز برای ترک تشریفات و... طی شود.

سجادی با اشاره حوادثی که به دلیل خاموشی تونل‌های مسیر سیراف - جم و نبود تقاطع غیرهمسطح در ورودی‌های شهرستان رخ داده گفت: مهندس رستمی در این زمینه وعده دادند پیگیری‌های لازم انجام شود تا نقص کار رفع شده و از بروز حوادث دیگر جلوگیری شود.

وی از رفع مشکلات شبکه آب شهری جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در ارتباط با شبکه آب شهری جم که حفاری‌های موجود در سطح شهر موجب نارضایتی شهروندان شده و تلویزیون دیجیتالی که از مطالبات مردم است نیز معاون امور عمرانی استانداری در تماس با مدیران مربوطه دستور تسریع در انجام کار را داد.

سجادی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه بیش از پیش شهرستان جم بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول