اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مسابقات والیبال دسته یک کشور

مقاومت بسیج تبریز مغلوب دلیران دشتی شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین هفته دور برگشت مسابقات والیبال دسته یک کشور جام سردار شهید تهرانی مقدم در خورموج، تیم مقاومت بسیج تبریز مغلوب میزبان خود دلیران دشتی شد.

مقاومت بسیج تبریز مغلوب دلیران دشتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، در این مسابقه که در سالن چند منظوره شهید توسلی خورموج برگزار شد تیم والیبال دلیران دشتی در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 19  و 25 بر 15  تیم والیبال مقاومت بسیج تبریز را شکست داد.

نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در حاشیه این مسابقه در گفت و گو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند اما تیم دلیران دشتی از سرویس‎ها به خوبی استفاده کرد و توان تیم خورموج بیشتر بود و برنده شد.

سلطان‌علی پورحسن افزود: این تیم از تماشگران فهیمی برخوردار است که فقط به تشویق تیم خود می‎پردازند، با این همه تماشاگری که این تیم دارد، می‎طلبد که مسئولین یک سالن بزرگتر و وسیع‎تر و با استانداردهای بهتری برای این شهر در نظر بگیرند.

پورحسن گفت: داوری خیلی خوب بود و من از همه خورموجی‎ها تقدیر می‎کنم و به نظر من باید این تماشاگران مورد تشویق قرار گیرند.

مربی تیم والیبال مقاومت بسیج تبریز نیز گفت: بعد از این که مربی ما عوض شد به عنوان مربی تیم انجام وظیفه می‎کنم و در نیم‌فصل اول من به عنوان بازیکن این تیم بودم و امروز فشار تماشاگران دلیران دشتی باعث شکست تیم ما شد.

نادر هوشیار ادامه داد: جو سالن طوری بود که چون بچه‎های ما تاکنون در چنین سالن‎هایی کوچک بازی نکرده بودند تیم حریف با حمایت تماشگران خود و با سرویس‎های خوبی که انجام داد موجب شد ما در سه گیم پیاپی ببازیم.

وی گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس بود و ما در بازی نتوانستیم دریافت‎ها را خوب انجام دهیم و باختیم اما این تماشاگران فقط تیم خودشان را تشویق کردند و من این برد را به تیم دلیران دشتی تبریک می‎گویم.

سرمربی تیم والیبال دلیران دشتی نیز گفت: باتوجه به این که تیم مقاومت بسیج تبریز تیم خوبی بود ولی بچه‎های ما امروز عالی بازی کردند.

کیوان باقی پورافزود: امروز تماشاگران همچون هفته‎های گذشته تاثیر خیلی خوبی داشتند و سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در تمرینات انجام داده بودیم بچه‎ها پیاده کردند، یک یار کمکی به تیم آورده‎ایم و یک بازی نیز با سیرجان خارج از خانه داریم.

انتهای پیام/66001/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول