اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ساری:

پایگاه بسیج سنگر بزرگ در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: افتتاح هر پایگاه بسیج برابر با ایجاد سنگری بزرگ در برابر توطئه‌های دشمنان است.

پایگاه بسیج سنگر بزرگ در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا شریعتی صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری روستای میانا واقع در حوزه امام‌سجاد (ع) دودانگه افزود: حضور بسیجیان در پایگاه‌ها و گرد هم جمع آمدن آنان تأثیرات بسزایی در شناخت مسیر اصلی انقلاب و شناسایی دسیسه‌های دشمنان دارد.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر این‌که امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است، تأکید کرد: شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس با اهدای جان خود در برابر جنگ سخت دشمن ایستادند و امروزه این وظیفه ما است که با شناساندن خط فکری آنان به جوانان، جامعه را در برابر جنگ امروز که همانا جنگ نرم است،‌ محافظت کنیم.

فرمانده سپاه ساری ادامه داد: ما باید با تفکر و بینشی اسلامی برای مقابله با عرصه‌های جنگ نرم، سخت و نیمه سخت یک عرصه جهادی ایجاد کنیم.

شریعتی در پایان گفت: حضور پرشور مردم در فعالیت‌های بسیج با وجود بودجه اندکی که برای پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است نشانه علاقه قلبی آحاد جامعه به این نهاد انقلابی و مردمی است.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول