اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره:

بخاری‌های نفتی از مدارس شبانکاره جمع‌آوری شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خواستار جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس شبانکاره شد.

بخاری‌های نفتی از مدارس شبانکاره جمع‌آوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مرتضی دریاییان عصر امروز در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: توجه به مسایل و مشکلات آموزش و پرورش امری اساسی در مسیر رشد و پیشرفت جامعه است و مسئولان باید به طور ویژه به مشکلات این نهاد رسیدگی کنند.

وی افزود: امسال با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد پیشرفت‌های قابل قبولی در این حوزه هستیم و امیدواریم با تلاش همه کارکنان و معلمان به نتایج بهتری نیز برسیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه روسای ادارات مناطق و شهرستان‌های استان با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی با طرح برنامه‌های دینی و مذهبی خیلی از مشکلات احتمالی را از بین خواهد برد.

وی در ادامه اهمیت شرکت دانش‌آموزان در المپیادهای علمی را یادآور شد و نقش مدیران مدارس در توجیه و توضیح اهمیت حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی را نقشی بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خواستار جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس شبانکاره شد و گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی آتش‌سوزی تمام بخاری‌های نفتی موجود در مدارس منطقه شبانکاره جمع‌آوری می‌شود.

دریاییان با اشاره به لزوم لوله‌کشی گاز مدارس بیان کرد: لوله‌کشی گاز مدارس به ‌صورت سهمیه‌ای انجام خواهد شد که سهم منطقه ما پنج مدرسه است که سه تا از مدارس شهری و دو تای دیگر روستایی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول