اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری مشهد:

هر وسیله حمل ‌و نقل بار 5 برابر یک وسیله نقلیه ترافیک ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد گفت: هر وسیله حمل‌ و نقل بار پنج برابر یک وسیله نقلیه ترافیک ایجاد می‌کند.

هر وسیله حمل ‌و نقل بار 5 برابر یک وسیله نقلیه ترافیک ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم صبح امروز در نشست خبری این سازمان با اصحاب رسانه اظهار کرد: حمل بار به جهت نوع عملکرد و فعالیت‌ آن تاثیر بسیاری بر ترافیک درون‌شهری دارد به‌گونه‌ای که هر وسیله حمل‌ و نقل بار 5 برابر یک وسیله نقلیه ترافیک ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: باید بتوان اثرات جانبی ترافیکی ناشی از حمل ‌و نقل بار درون‌شهری را به حداقل برسانیم که در همین راستا با محدودیت‌های زمان‌بندی و کریدورهای حمل بار و همچنین باراندازی مناسب در سطح شهر می‌توان از بار ترافیکی ایجاد شده از این بخش کم کرد.

علوی‌مقدم با اشاره به اینکه تردد در درون شهر و ایمنی آن از مسائل مهم در این بخش است، بیان کرد: باید در درون شهر شرایطی ایجاد شود که حداقل مخاطرات را برای شهروندان داشته باشد و ایمنی مردم را به خطر نیندازد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: حمل و تردد وسائل پرخطر مانند سوخت، گاز و مواد دارویی و شیمیایی باید ساماندهی شود و تمامی رانندگان آنها مجوز از سوی سازمان ذیربط داشته باشند در غیر اینصورت این سازمان از تردد آن جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: در بخش حوزه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی در راستای تردد و حمل بار آن‌ها صورت گرفته به گونه‌ای که وسائل نقلیه‌ای که مجوز از سوی شرکت‌های معتبر ذیربط و مجوز سلامت نداشته باشند مجاز به حمل و تردد مواد غذایی نیستند.

علوی‌مقدم خاطر نشان کرد: بر اساس قانون‌های مصوب این سازمان تمامی شرکت‌های خصوصی و دولتی که در زمینه حمل بار فعالیت می‌کنند باید پروانه بهره‌برداری داشته باشند و همچنین کلیه وسائل نقلیه حمل بار نیز باید نسبت به اخذ پروانه کار خود اقدام کنند که برای این وسائل لیبل نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: تمامی رانندگان وسائل حمل بار به سبب ارتباط مستقیمی که با مردم دارند باید پروانه اشتغال و کارت هوشمند خود را از این سازمان کسب کنند.

وی ادامه داد: در تمام سطح شهر اکیپ‌های نظارت بر عملکرد ناوگان حمل‌ و نقل بار درون‌شهری وجود دارد و بر تمامی فعالیت‌ها و مجوز‌هایی که باید رانندگان داشته باشند نظارت می‌شود.

انتهای پیام/70018/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول