اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌گیری از کارشناسان عمران و شهرسازی

مشکلات ترافیکی خرمشهر کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: در نظر داریم که با بهره‌گیری از کارشناسان عمران و شهرسازی بتوانیم بحث ترافیکی خرمشهر را کاهش دهیم.

مشکلات ترافیکی خرمشهر کاهش می‌یابد

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: مسئولان اجرایی سابق شهرستان خرمشهر در حق این شهر خیانت بزرگی کرده‌اند.

وی افزود: مسئولانی نابلد در این شهر پا گذاشته و با وجود اختصاص اعتبارات فراوان بازسازی همچنان اندر خم یک کوچه بوده و شهر را بیش از پیش به نابودی کشاندند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود این‌که نظام جمهوری اسلامی و دولت‌های گذشته با وجود سرازیر شدن سیل عظیم اعتبارات به خرمشهر به‌ویژه در دوران بازسازی، منطقه را به حال خود رها کرده و در راستای عمران و آبادانی آن عملاً هیچ اقدامی انجام ندادند.

وی عنوان کرد: این مسئولان به فکر شهر و شهروندان نبوده و توسعه و آبادانی خرمشهر را در وهله آخر کارها و اقدامات اجرایی خود قرار داده و تنها به فکر منافع خود بوده‌اند.

خیابان‌های خرمشهر دست نخورده باقیمانده است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسئله ترافیکی در شهرستان اشاره‌ کرد و گفت: خیابان‌های شهرستان خرمشهر با همان سبک و سیاق قدیمی باقیمانده و هیچ اقدامی در راستای توسعه آن‌ها به تناسب افزایش جمعیت صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: امروز خیابان‌های شهرستان خرمشهر به‌ویژه در 40 متری شاهد ترافیک خودرویی شدیدی بوده و هیچ کاری از دست مسئولان امروز در راستای صیقل دادن خراب‌کاری‌های مسئولان دیروز این منطقه برنمی‌آید.

سامری خاطرنشان کرد: البته در این خصوص اقداماتی را در دستور کار قرار داده و در نظر داریم که با بهره‌گیری از کارشناسان عمران و شهرسازی بتوانیم بحث ترافیکی منطقه را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: خرمشهر به لحاظ درگیر بودن با جنگ هشت ساله تحمیلی همچنان با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای‌پیام/72001/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول