اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بروجن:

احداث میدان جهاد بروجن از بار ترافیکی شهر می‌کاهد

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن گفت: با احداث میدان جهاد در مسیر بروجن - خوزستان یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی استان انتظار می‌رود بار ترافیکی این شهر کاهش محسوسی یابد.

احداث میدان جهاد بروجن از بار ترافیکی شهر می‌کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید شفیع‌زاده صبح امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان، اظهار داشت: محور ارتباطی بروجن - خوزستان گره ترافیکی بزرگی را در این شهرستان ایجاد کرده، برهمین اساس با احداث میدان جهاد سعی شده تا حدودی از این گره ترافیکی کاسته شود.

این مسئول با بیان اینکه میدان جهاد بروجن بزرگ‌ترین میدان این شهر است، افزود: این میدان در فضایی به مساحت 40 هزار متر مربع و محیط 17 هزار مترمربعی در مسیر جاده خوزستان - بروجن واقع شده است.

شفیع‌زاده در ادامه باند میدان جهاد بروجن را 20 متر مربع اعلام و خاطرنشان کرد: با احداث این باند به طور همزمان پنج خودرو عبور می‌کند.

شهردار بروجن با بیان اینکه برای زیباسازی شهر با احداث المان‌های زیبا نیازمند تعامل و همکاری با هنرمندان هستیم، ابراز داشت: برهمین اساس از تمام هنرمندان استان دعوت می‎شود تا با بازدید از مجموعه فضاهای این شهر در زیباسازی شهر با این مجموعه همکاری و تعامل داشته باشند.

وی زیباسازی فضای شهری را در جذب گردشگر موثر دانست و عنوان کرد: احداث میدان‌های زیبا متناسب با فرهنگ منطقه موجب خواهد شد تا هر بیننده با ورود به این شهر مجذوب فضاهای جذاب شهری شود.

شفیع‌زاده ادامه داد: میدان ورودی شهر، نخستین نقطه‌ای است که وقتی مسافری وارد شهر شده و با آن فضا روبرو می‌شود، بنابراین ترجیح اول این است که از آداب و رسوم محلی شهرستان در زیباسازی این فضا استفاده شود.

این مسئول از اتمام این پروژه در سال 92 خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز و تصویب طرح انتظار می‌رود تا سال 92 احداث این میدان و زیباسازی آن تکمیل و این میدان به بهره‌برداری برسد.

* ثبت روزانه 24 هزار تردد در محور بروجن-خوزستان

وی با اشاره به تأثیرگذاری این میدان در رفع گره ترافیکی ابن شهر، ابراز داشت: این مسیر یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری است، بطوری که روزانه 24 هزار تردد در این محور ثبت شده است.

شهردار بروجن در پایان متذکر شد: این حجم تردد موجب شده است تا روزانه شاهد حوادث ناگوار بسیاری در این محور باشیم، که انتظار می‌رود با احداث این میدان بار ترافیکی این شهر کاهش محسوسی یابد.

انتهای پیام/68006/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول