اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

کمبود امکانات و نیروی انسانی دو مسئله حوزه ترافیکی مبارکه است

خبرگزاری فارس: فرماندار مبارکه گفت: کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و کمبود نیروی انسانی برای اعمال قانون در شهرستان دو مسئله مهم در حوزه ترافیکی است.

کمبود امکانات و نیروی انسانی دو مسئله حوزه ترافیکی مبارکه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، مهدی سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اظهار کرد: باید امکانات شهرستان در حوزه راهور تقویت شود و مسائل با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: شهرستان مبارکه رتبه دوم استان در حوزه حمل و نقل را داراست و با توجه به اینکه 18 درصد حمل و نقل بار استان از مبدا این شهرستان صورت می‌گیرد مجموعه معابر برون شهری و درون شهری گنجایش این میزان حمل و نقل بار و مسافر را ندارد.

رئیس حوزه ترافیک شهرستان مبارکه با اشاره به تردد و توقف کامیون‌ها در مکان‌های غیر مجاز در سطح شهرستان گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با صدور دستور قضایی دادستان محترم فک پلاک خودرو انجام می‌شود.

وی با اشاره به وجود شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرستان افزود: باید از ظرفیت آنها در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان استفاده کرد و با وجود قابلیت‌های این شهرستان می‌توانیم برای رفع موارد و مشکلات از تجهیزات و فناوری‌های جدید استفاده کنیم و نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها تأثیر بسزایی در کاهش جرائم و تصادفات دارد.

سلیمانی ادامه داد: در بعضی موارد که جرائم نقدی کارساز نیست باید علاوه بر جرائم نقدی با دستور قضائی نسبت به توقیف خودرو اقدام شود.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول