اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پاشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد تویسرکان:

اختراع نخبه تویسرکانی در سازمان ثبت اسناد ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه واحد آزاد تویسرکان با اشاره به اینکه باشگاه 492 پژوهشگر عضو دارد، گفت: اختراع محمد آقایانی به عنوان « محافظ هوشمند کف‌کش آب» در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شد.

اختراع نخبه تویسرکانی در سازمان ثبت اسناد ثبت شد

علی بداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از ثبت اختراع دانشجویی رشته الکترونیک دانشگاه آزاد واحد تویسرکان در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد و افزود: اختراع این پژوهشگر با عنوان « محافظ هوشمند کف‌کش آب» به نام خودش در این سازمان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه محمد آقایانی پروسه دو سال عضویت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد واحد تویسرکان حضوری فعالانه دارد، اظهار کرد: این پژوهشگر موفق تویسرکانی با تلاش و همت بالایی خود توانست در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور گامی بسیار بزرگ بردارد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد تویسرکان ابراز داشت: این دانشجوی نخبه همچنین در سال گذشته موفق به ثبت کشوری پروژه دیگر خود به عنوان «شیر کنترل اتوماتیک دما» شد.

وی بیان کرد: آقایانی یکی از پژوهشگران فعال و پویا و دانشجویی رشته الکترونیک دانشگاه آزاد واحد تویسرکان است که افتخار و سربلندی بسیار بزرگی را نخست برای کشور آفریده است.

بداغی در خصوص ویژگی‌های این طرح گفت: این نوع از کف‌کش‌های آب در برابر بی‌‌آب ماندن و قفل کردن پروانه‌های کف‌کش در زمان ورود اشیا خارجی، افت و افزایش ولتاژ شبکه از این وسیله محافظت می‌کند.

وی افزود: سیستم طراحی شده ابتدا موقعیت کف‌کش که در حالت نرمال کار می‌کند را ذخیره و سپس حالت‌های بی‌آبی، قفل شدن پروانه و افزایش و کاهش ولتاژ شبکه را مقایسه و سپس دستگاه را در شکل غیر فعال قرار می‌دهد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد تویسرکان تصریح کرد: دستگاه طراحی شده توسط این مخترع جوان قادر است جریانی به بزرگی 16 آمپر را بدون نیاز به کند آکتور سوئیچ تبدیل کند.

وی ویژگی‌های این سیستم را صرفه‌جویی در مصرف برق و انرژی، استفاده از میکرو به جای رله کنترلی، کم‌هزینه بودن، دقت بالا و محافظت دستگاه در برابر نبود آب و اضافه بار کف‌کش عنوان کرد.

بداغی با اشاره به اینکه باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد تویسرکان فعال است، یادآور شد: این باشگاه 492 عضو دارد که 75 نفر از این تعداد در عرصه‌های متفاوت فعال و برخوردار از رتبه‌ها و جایگاه‌های علمی خوبی خارجی و داخلی هستند.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول