اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد تاکید کرد

اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: برای معرفی طرح‌های اشتغالزایی توسط دستگاه‌ها نیازمند اهتمام جدی و ویژه‌ای هستیم.

اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، خضر کاک‌درویش ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال مهاباد که با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از نیروی کار ماهر سبب افزایش راندمان کاری می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه، ‌تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه واحدهای تولیدی را در راستای رونق بخشی به اقتصاد واحد کمک می‌کند.

کاک درویش با اشاره به عملکرد دولت در بخش اشتغال، افزود: عملکرد دولت در بخش اشتغال قابل تحسین است و شاهدیم در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف زمینه اشتغال بسیاری از جوانان فراهم شده است.

وی با اشاره به واگذاری تسهیلات برای ایجاد اشتغال، اعلام کرد: واگذاری تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی نیز گام مؤثر دیگری در راستای اشتغال‌زایی است.

کاک درویش بر همکاری بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه تاکید کرد و افزود: برای معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دستگاه‌ها نیازمند اهتمام جدی و ویژه‌ای هستیم.

وی تسهیل در واگذاری اعتبارات را خواستار شد و گفت: در این زمینه باید بانک‌های عامل نیز تلاش کافی داشته باشند.

کاک درویش کنترل و نظارت عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط، شناخت و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان و همچنین ایجاد بستری مناسب برای فعالیت و تشویق کارآفرینان و صاحبان طرح‌های اشتغال‌زا را از جمله راهکارهای مناسب برای ایجاد و توسعه اشتغال‌ دانست و گفت: برای این منظور لازم است تا عوامل تشویقی نیز در این زمینه لحاظ شود.

انتهای پیام/61001/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول