اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل سابق تعاون البرز:

81 درصد تعهدات در زمینه ایجاد اشتغال در البرز فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سابق استان البرز گفـت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 81 درصد تعهدات در زمینه اشتغال در البرز فراهم شد.

81 درصد تعهدات در زمینه ایجاد اشتغال در البرز فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: در این راستا بیش از 74 هزار فرصت شغلی پایدار از ابتدای امسال در این استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان البرز در سال‌جاری 92 هزار و 121 شغل بوده است.

این مسئول گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نرخ بیکاری را در این استان کاهش داده و به سمت ایجاد اشتغال پیش برویم.

حدادپور با اشاره به اینکه استان البرز بالاترین نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور داشت، افزود: امسال نرخ بیکاری 15 درصد بود که با تمهیدات اندیشیده شده با کاهش 5/7 درصدی مواجه بودیم.

وی اظهار کرد: میزان سهمیه اشتغال استان در سال گذشته 87 هزار و 237 بود که 120هزار فرصت شغلی ایجاد شد و با این حال بالاترین نرخ بیکاری را داشته‌ایم.

حدادپور بیان کرد: داشتن مهارت کافی برای جویندگان کار یکی از مهم‌ترین مسائلی است که این افراد می‌توانند راحت‌تر وارد بازار کار شوند.

وی گفت: انتظار داریم با توجه به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بیش از پیش بتوانیم زمینه افزایش اشتغال پایدار به ویژه برای جوانان را در البرز فراهم کنیم.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول