اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

کلام رهبری دشمن‌شکن است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کلام رهبری دشمن‌شکن است و همه ما وظیفه داریم برای حراست از انقلاب و نظام اسلامی گوش به فرمان رهبری باشیم.

کلام رهبری دشمن‌شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، خداکرم یزدان‌پناه صبح امروز در همایش منطقه‌ای زینبیون با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) کامل‌ترین انسان است و الگوبرداری از رفتار و کردار این شخصیت بزرگ باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوبرداری از زندگانی پیامبر اسلام(ص) و ائمه (ع) هستیم و به‌ویژه جوانان باید با مطالعه زندگانی این بزرگواران در مسیر صحیح زندگی گام بردارند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به نقش بانوان در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی از مسائلی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه گسترده‌ای به آن شده و اقدامات فراوانی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بانوان همگام با تربیت نسل آینده نقش به‌سزایی در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی دارند و جامعه بانوان یک جامعه فعال و اثرگذار بوده و سهم بانوان با توجه به حضور گسترده آنان در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه اساسی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز زنان ایران اسلامی همپای مردان برای توسعه جامعه تلاش می‌کنند، اضافه کرد: امروز زنان ایران اسلامی همپای مردان با فراگیری علوم و آموزش‌های لازم در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و دینی و سیاسی با حضور فعال در صحنه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

یزدان‌پناه گفت: بانوان ایران اسلامی نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس ایفا کردند و امروز نیز باید مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند.

بصیرت مانند چراغ مه‌شکن است

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اذعان داشت: بصیرت مانند چراغ مه‌شکن است و باید با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه به سمت موفقیت حرکت کنیم؛ لذا باید هر چه ولی گفت اطاعت کنیم.

وی اذعان داشت: ولایت مداری از شاخصه‌های بارز زنان ایران اسلامی است و در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی زنان همواره با تبعیت محض از ولایت زمینه پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی را هموار کرده‌اند.

یزدان‌پناه گفت: شمر کربلا جانباز جنگ صفین بود و آنچه باعث شد که به شمر کربلا تبدیل شود و امروز لعنت شیعیان متوجه او باشد، دوری از ولایت و نور ولایت بود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون شبیخون فرهنگی، جنگ فرهنگی و ناتوی فرهنگی را اعلام کردند و امروز همه ما وظیفه داریم توجه‌ خود را به فرمایشات ولی‌ معطوف کرده و برای عمل به فرامین ایشان کوشا باشیم.

یزدان‌پناه متذکر شد: زنان بصیر ایران اسلامی از سیره حضرت زینب (س) الگوبرداری کرده و نمونه‌ای از ولایت‌مداری، ظلم‌ستیزی و مبارزه با دشمنان هستند.

وی سست کردن بنیان خانواده‌ها را یکی از اهداف دشمنان دانست و بیان داشت: بانوان ایران اسلامی امروز باید با بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی و استکبار را رصد و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنند.

دشمنان سست کردن بنیان خانواده‌ها را نشانه رفته‌اند

این مسئول عنوان کرد: دشمنان امروز سست کردن بنیان خانواده را نشانه رفته‌اند و بانوان که عامل تحکیم خانواده در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند باید دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

یزدان‌پناه افزود: موقعیت‌شناسی و حضور به موقع در صحنه از مسائلی است که بانوان در همه زمان‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مساله انتخابات 92 از مسائل مهمی است که دشمنان خارجی نظام اسلامی و ایادی و دست‌نشاندگان داخلی ایشان تمام توجه خود را به آن معطوف کرده‌اند و این مهم وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما گذاشته است.

وی افزود: در عرصه انتخابات باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و چشم خود را به کلام امام عصرمان بدوزیم.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان داشت: کلام رهبری دشمن‌شکن است و همه ما وظیفه داریم برای حراست از انقلاب و نظام اسلامی گوش به فرمان رهبری باشیم.

یزدانپناه بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و باید دست به دست هم دهیم و در مسیر دسترسی به موفقیت‌های بیشتر گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول