اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر/

عبور فولاد از نحسی 13 و سقوط نفت آبادان به رده 18

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان برد و نفت آبادان باخت.

عبور فولاد از نحسی 13 و سقوط نفت آبادان به رده 18

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته با برگزاری هشت دیدار انجام شد که حاصل تلاش نمایندگان خوزستان یک برد و یک باخت بود.

*عبور فولاد از نحسی 13

تیم فوتبال فولاد خوزستان در این هفته میزبان آلومینیوم هرمزگان بود که موفق شد با درخشش اسماعیل شریفات که یک گل زد و یک پاس گل داد به برتری دو بر یک در برابر حریف خود دست یابد.

شاگردان حسین فرکی که از هفته نهم به بعد به تیم شکست‌ناپذیر لیگ برتر تبدیل شده‌اند، سیزدهمین بازی بدون شکست خود را نیز پشت‌سر گذاشتند و از نحسی 13 به سلامت عبور کردند.

هرچند اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم زمین بازی و البته کمی داوری را از عوامل شکست تیمش در برابر نماینده خوزستان توصیف کرد با این وجود به بقاء تیمش در لیگ برتر بسیار امیدوار است.

تیم فولاد خوزستان با این برد 37 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه سومی خود در جدول رده‌بندی مسابقات خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل مطرح کرد.

نماینده خوزستان در بازی هفته بیست و دوم خود در چارچوب لیگ برتر باشگاه‌های کشور شنبه 30 دی ماه میهمان کویرنشینان مس خواهد بود.

سقوط نفت آبادان به رده 18

اما نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بر خلاف فولاد حال و روز خوشی را ندارد و روز به روز به سقوط به دست اول نزدیک‌تر می‌شود.

طلایی‌پوشان آبادانی در هفته بیست و یکم رقابت‌ها تساوی‌های پی‌درپی خود با آلفردو کاسیمیرو پرتغالی را این بار به شکستی سنگین تبدیل کردند.

نفت آبادان در این دیدار با حساب چهار بر یک در برابر هم‌نام تهرانی خود شکست خورد تا همچون دیدار رفت شکستی تلخ را در جنگ نفت‌کش‌ها متحمل شود.

شاگردان آلفردو با قبول شکست در این دیدار و با توجه به پیروزی تیم گهر در برابر پیکان به جایگاه هجدهمی جدول رده‌بندی مسابقات تنزل یافتند.

تنها نکته جالب توجه برای نفت آبادان در این دیدار تداوم درخشش و گلزنی بهنام برزای بازیکن جوان و با آتیه این تیم است که در چهار بازی جام حذفی و لیگ برتر برای نفتی‌ها سه گل زده و یک پنالتی گرفته است.

هرچند آلفردو پس از این شکست سنگین هنوز معتقد است تیمش شانس بقاء در لیگ برتر را دارد اما باید دید تیمی که در طول بیست و یک هفته تنها یک برد کسب کرده است می‌تواند از 13 بازی باقی مانده خود حدود 10 بازی را پیروز و در لیگ ماندگار شود!؟

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول