اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

قهرمان لیگ برتر والیبال مجهول است/ لیگ امسال حساس شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در سال‌های گذشته تکلیف قهرمان لیگ برتر والیبال مشخص بود ولی امسال با ورود تیم‌های قدرتمند شهرستانی همه باشگاه‌ها مدعی هستند.

قهرمان لیگ برتر والیبال مجهول است/ لیگ امسال حساس شد

عباس برقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال جاری کاملا متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است.

وی با اعلام اینکه از سال 1379 در لیگ برتر والیبال حضور دارم، افزود: امتیاز تیم‌های لیگ برتری امسال خیلی نزدیک به هم است و تیم‌های اول تا سوم جدول تنها چهار امتیاز با هم اختلاف داشته و در ادامه نیز تیم‌های چهارم تا ششم نیز دو امتیاز اختلاف دارند.

برقی اذعان داشت: تیم بالاتر از کاله نیز با یک باخت جابجا می‌شود که این امر نشان از حساسیت زیاد لیگ برتر امسال دارد.

وی با تاکید اینکه فکر می‌کنم در اواسط دور برگشت نیز تغییرات زیادی را شاهد باشیم، یادآور شد: تیم‌هایی که از نظر زمان تمرینات خود را خوب آغاز کردند و در تعطیلات نیم فصل و تعطیلات 10 روزه گذشته به رفع نواقص و نقاط ضعف‌شان پرداختند بهتر نتیجه خواهند گرفت؛ البته تیم‌هایی که به صورت جرقه‌ای به یکباره نتیجه گرفتند ممکن است در ادامه به مشکل برخورد کنند.

مربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید بر اینکه تیم‌هایی که از لحاظ روانی و جسمانی بتوانند در جریان لیگ برتر خوب دوام بیاورند می‌توانند به مرحله حذفی راه پیدا کنند، ابراز داشت: اما واقعا امسال بازی‌ها نسبت به سال‌های گذشته فرق می‌کند، به یاد دارم در سال 79 همه می‌گفتند پیکان قهرمان است زیرا از قبل وضعیت قهرمان مشخص بود، پس از آن صنام آمد ولی در دو، سه سال گذشته تیم‌های شهرستانی این شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم زدند.

برقی یادآور شد: امسال تیم قهرمان لیگ برتر والیبال مجهول است و فکر می‌کنم هر تیمی که بتواند از نظر روانی و آمادگی گروهی در اوج باشد می‌تواند با صعود به مرحله پلی‌آف به قهرمانی چشم بدوزد.

انتهای پیام/86012/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول