اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعزیرات آمل خبر داد

تشکیل 166 پرونده قاچاق سیگار در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل از تشکیل 166 مورد پرونده قاچاق سیگار در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 166 پرونده قاچاق سیگار در آمل

سید مرتضی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل گفت: عمده‌ پرونده‌های ارسالی به این اداره در زمینه پرونده‌های قاچاق سیگار و تنباکو بوده است.

وی با بیان اینکه از تیرماه سال‌جاری تاکنون 166 پرونده درباره سیگارهای قاچاق در این شهرستان تشکیل شده است، اظهار داشت: از این تعداد 146 پرونده مختومه شده است. متخلفان نیز در این زمینه 167 میلیون و 761 هزار ریال جریمه نقدی شدند.

صادقی با اشاره به تشکیل پرونده برای قاچاق تنباکو نیز گفت: برای این بخش نیز 19 فقره پرونده تشکیل شده که تاکنون 16 فقره مختومه اعلام شده است.

وی از جریمه 850 هزار ریالی این پرونده خبر داد و یادآور شد: سیگارهایی که هلوگرام ندارند به عنوان کالای قاچاق محسوب می‌شوند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل با اعلام اینکه سیگار در زمره کالاهای طرح شبنم قرار ندارد، یادآور شد: سیگارهای بدون هلوگرام در شهرستان جمع‌آوری شده و متخلفان در این زمینه جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه درباره سوخت واگذار شده به نانوایی‌ها نیز باید نظارت بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر نانوایی‌ها در حال دوگانه‌سوز کردن واحدهای خود هستند و به همین دلیل سهمیه دریافت می‌کنند.

صادقی اظهار داشت: در صورت عدم به کارگیری این سوخت‌ها، باید نظارت کافی برای عدم مصرف این سوخت‌ها انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید با راهکارهایی جلوی قاچاق کالاها گرفته شود، یادآور شد: نظارت و اطلاع‌رسانی از راهکارهای جلوگیری از قاچاق کالاها است.

انتهای‌پیام/86011/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول