اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی ماه امسال

کشفیات سوخت قاچاق 70 درصد در مهرستان افزایش داشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مهرستان از رشد 70 درصدی کشف انواع سوخت قاچاق در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کشفیات سوخت قاچاق 70 درصد در مهرستان افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، عباس ربیعی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی از ابتدای ماه جاری تاکنون موفق به کشف بیش از 18 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 70 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این زمینه تعداد دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر دستگیر که تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی مهرستان بیان داشت: قاچاق سوخت یکی از معضلات و مشکلات امنیتی منطقه است که به لحاظ سود سرسام آور آن، قاچاقچیان سوخت‌کش از مسیرهای ایرانشهر، سرباز، کافه بلوچی و سپس بخش آشار و ایرفشان مبادرت به انتقال این سرمایه ملی با توجه به فصل سرما و نیاز شدید شهروندان می‌کنند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان سوخت همچنین مواد مخدر، سلاح و کالای قاچاق را از طریق مرزها وارد کشور می‌کنند که این امر به شدت امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

ربیعی ضمن تشکر از شهروندان به منظور تعامل همیشگی با نیروی انتظامی، خواهان توسعه و ترویج کشاورزی و همچنین اختصاص2 اعتبار مالی به مراکز مربوطه برای اشتغالزایی جوانان شد.

انتهای پیام/75004/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول