اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

تشدید گشت‌های سیار در زنجان / کشف انبار بزرگ کالاهای قاچاق

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از تشدید گشت‌های سیار برای مقابله با متخلفان در این استان خبر داد و گفت: با نظارت‌های صورت گرفته یک انبار بزرگ کالاهای قاچاق در زنجان کشف شد.

تشدید گشت‌های سیار در زنجان / کشف انبار بزرگ کالاهای قاچاق

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص اقتصادی کشور، تشدید برخورد با متخلفان از ضروریات جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تشدید گشت‌های سیار از اقدامات استان محسوب می‌شود، افزود: روسای شعب تعزیرات حکومتی استان آماده حضور در گشت‌های مشترک با ارگان‌های ذیربط هستند.

*اجرای گشت‌های مشترک موفقیت‌آمیز است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه با اجرای گشت‌های مشترک، موفقیت‌های مطلوبی در سطح استان به دست آمده است، خاطرنشان کرد: با کمک سازمان‌های ذیربط میزان کشف تخلفات در استان به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

وی از کشف تخلفات طلافروشان شهرستان ابهر خبر داد و گفت: پرونده این تخلفات در حال حاضر در مرحله کارشناسی است.

عزیزپور با بیان اینکه نظارت بر نانوایان مطابق ماده 110 برنامه پنجم توسعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است، یادآور شد: رسیدگی به پرونده تخلفات نانوایان از سوی تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود.

وی از رسیدگی به پرونده‌های مربوط به مسائل بهداشتی و تخلفات مربوط به صنف نانوایان از سوی تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: به این نوع پرونده‌ها به نحو مطلوبی رسیدگی می‌شود.

*کشف انبار بزرگ قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف انبار بزرگ کالاهای قاچاق در زنجان تصریح کرد: این انبار قاچاق شامل پی.وی.سی و دستگیره‌های لولا بود که کشف شد.

وی با بیان اینکه این کالاهای قاچاق بدون مجوز وارد کشور شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده این انبار کشف و به پرونده متخلفان رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/73003/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول