اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

انهدام باند قاچاق تجهیزات ماهواره، جعل و کلاهبرداری در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شناسایی و متلاشی شدن یک باند قاچاق تجهیزات دریافت امواج ماهواره و جعل و کلاهبرداری و سرقت قطعات خودرو ‌در زاهدان خبر داد.

انهدام باند قاچاق تجهیزات ماهواره، جعل و کلاهبرداری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن عطار اظهار داشت: پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به دنبال افزایش سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان زاهدان و دریافت شکایت‌های متعدد از شهروندان اقدامات ویژه‌ای را برای مقابله با سارقان در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با تلاش و اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌هایی از فعالیت این باند سرقت قطعات خودرو به دست آمد و با اشرافیت اطلاعاتی مخفیگاه این باند نیز در یکی از محلات شهر زاهدان کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از کسب مجوزهای قانونی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند چهار نفر از اعضا این باند سرقت را دستگیر کنند.

عطار بیان داشت: در این عملیات علاوه بر کشف قطعات سرقتی خودرو، تعداد 78 دستگاه ریسیور و 150 قطع تجهیزات دریافت امواج ماهواره نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعضای این باند سرقت علاوه بر قاچاق تجهیزات امواج ماهواره‌ای اقدام به جعل اسناد و مدارک نیز می‌کردند که در این عملیات مدارک جعلی و تجهیزات جعل و چاپ این مدارک نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75005/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول