اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران:

چالوس میزبان آموزش خبرنگاران مازندرانی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران در اواخر دی‌‌ماه امسال به میزبانی چالوس خبر داد.

چالوس میزبان آموزش خبرنگاران مازندرانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جابر معافی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام این‌که کلاس آموزشی خبرنگاران مازندرانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، خانه مطبوعات مازندران و مساعدت و مشارکت فرمانداری چالوس و دفتر نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره در 28 و 29 دی‌ماه در زمینه‌های تیتر، خبر، مصاحبه و اخلاق رسانه‌ای با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مدرسین ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که این دوره به صورت کارگاهی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: دفتر مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه این دوره را صادر می‌کند.

معافی با اعلام این‌که صدور گواهینامه منوط به شرکت در کلاس و قبولی در آزمون پایانی است، تأکید کرد: برگزاری این دوره تا ظرفیت 150 نفر را دارد.

وی با اشاره به این‌که خبرنگاران متقاضی غرب مازندران می‌توانند برای ثبت‌نام به دفترخانه مطبوعات غرب استان مراجعه کنند، گفت: خبرنگاران شرق و مرکز مازندران نیز به دفترخانه مطبوعات استان در ساری مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را حضوری طی کنند.

دستیابی به آخرین یافته‌های علوم ارتباطات

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با تأکید بر این‌که مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا روز سه‌شنبه هفته جاری است و تمدید نمی‌شود، خاطر نشان کرد: کلاس‌های این دوره رایگان است و متقاضیان باید برای ثبت‌نام، فتوکپی شناسنامه، فتوکپی کارت ملی، معرفی مدیر نشریه و دو قطعه عکس را به همراه داشته باشند.

وی با اعلام این‌که روند ثبت‌‌نام‌ها حضوری است و هماهنگی انتقال خبرنگاران به غرب استان توسط اداره کل ارشاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این دوره با هدف دستیابی به آخرین یافته‌های علوم ارتباطات صورت می‌گیرد و برگزاری این دوره‌ها از مطالبات اعضای خانه مطبوعات استان به شمار می‌رفت.

تشکیل کمیته‌های تخصصی

معافی با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت مدیره عنوان کرد: تشکیل کمیته‌های تخصصی در بخش آموزش، مسکن، بیمه و درمان، ارزیابی و ساماندهی خبرنگاران و همچنین رفاهی و اردویی از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد هفته آینده مسئولان این کمیته‌ها با اعلام برنامه معرفی شوند.

وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تمامی مصوبات قابل اجرا با همکاری مدیر خانه مطبوعات و مسئولان کمیته‌ها قابلیت اجرایی و پیگیری دارد.

برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره با مدیران رسانه

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره با مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها با هدف ساماندهی و ارزیابی اعضای خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از این پس تمام اخبار و مصوبات از طریق این بخش و سایت اطلاع‌رسانی خانه مطبوعات مازندران به اطلاع اعضا می‌رسد.

انتهای‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول