اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

خبرنگاران در سلامت مدیریتی نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: خبرنگاران متعهد و منتقد در سلامت مدیریتی نقش مهمی دارند.

خبرنگاران در سلامت مدیریتی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با معاون فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

معاون فرماندار در این نشست با اشاره به این‌که از برگزاری پرشور انتخابات انجمن صنفی بسیار خرسندیم، یادآور شد: وجود بزرگان خبر شهرستان و پیشکسوتان برای این انجمن پشتوانه مهمی است.

سیدجعفر رسولی با اعلام این‌که خبرنگاران به عنوان نماینده مردم باید از زبان آن‌ها صحبت کنند، تصریح کرد: اگر زبان گویای مردم نباشد که از حق آنان دفاع کند خلأ به‌وجود آمده با هیچ چیز دیگر قابل جبران نیست.

وی با بیان این‌که باید کسانی را که با قلم خود مؤدبانه و محترمانه حرف مردم را می‌زنند، تشویق کرد، ادامه داد: خبرنگارانی که خارج از مجموعه‌های اداری با مردم ارتباط دارند چشم بینای مسئولین به شمار می‌روند.

این مسئول با اعلام این‌که اگر با هدایت انجمن خبرنگاران آمل، رسانه‌ها ما را نقد کنند آن را باعث پیشرفت می‌دانیم، گفت: جامعه ما اسلامی است اگر کسی نباشد که نهی از منکر کند چگونه می‌شود پیشرفت کرد.

معاون فرماندار آمل با اشاره به این‌که جامعه‌ای پویا است که مدیران در آن همیشه وجود یک ناظر را احساس کنند، یادآور شد: اگر گاهی به یک مدیر تلنگر وارد نشود واقعاً آن سیستم نمی‌تواند پویا باشد.

رسولی با تأکید بر این‌که خبرنگاران در سلامت مدیران نقش مهمی دارند، گفت: خبرنگاران می‌توانند با وجود مدیران دو بال را برای خدمت‌رسانی به مردم تشکیل دهند و این خبرنگاران هستند که جلوی وجود مدیران زیاده‌خواه را می‌گیرند و آنان را هدایت می‌کنند.

وی با تأکید بر تأثیرگذاری رسانه‌ها در توسعه شهرستان اظهار داشت: مدیران باید به جای جبهه‌گیری در برابر خبرها، آن‌ها را تحلیل کرده و از آن برای پیشرفت مجموعه خود استفاده کنند.

رسولی با بیان این‌که خبرنگاران نباید ثناگوی مدیران باشند، یادآور شد: خبرنگارانی که با مدیران دست به یکی می‌شوند تا نقدی نوشته نشود روحیه خبرنگاری ندارند و نمی‌توانند نماینده مردم باشند.

وی خواستار حضور فعالانه انجمن در توسعه شهرستان شد.

انتهای‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول