اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار نکا

راهدار نمونه کشوری در نکا تجلیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا از رئیس اداره راه و شهرسازی نکا به عنوان راهدار نمونه کشوری تجلیل کرد.

راهدار نمونه کشوری در نکا تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی ظهر امروز در مراسمی با اهدای تقدیرنامه و جوایز به سید علی صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا از او به عنوان راهدار نمونه کشوری تقدیر کرد.

وی افزود: شهرستان نکا با داشتن راه‌های صعب‌العبور در مناطق بالادست هزار جریب، نیازمند راهدار و مسئولان راهداری وظیفه‌شناس است تا در مواقع ضروری در بازسازی جاده‌ها تلاش کنند.

فرماندار نکا همچنین با اشاره به رانشی بودن زمین در مناطق بالادست نیز خاطر نشان کرد: با تلاش انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان تا حدودی رانش زمین در مناطق بالادست مهار شده است اما نیازمند بودجه کلان در این زمینه هستیم.

وی یادآور شد: براثر بارش باران در ماه‌های گذشته خسارت فراوانی به راه، ابنیه و ساخت و سازها در شهرستان نکا وارد شد که در همین راستا 700 میلیون تومان اعتبار به این امر و رانشی بودن زمین اختصاص یافته است که در این راستا با تزریق اعتبار هزینه می‌شود.

رجبی ادامه داد: رونق اقتصادی، اجتماعی، بازرگانی و فرهنگی همچنین شکوفایی ما در گرو توسعه راه و حمل‌ و نقل است که باید به این مسئله با نگاه ویژه برخورد کنیم.

فرماندار نکا با قدردانی از تلاش مدیر راه نکا عنوان کرد: در هفته حمل و نقل و راهداری وزیر راه و شهرسازی به منظور قدردانی از زحمات خستگی‌ناپذیر راهداران همیشه بیدار در جاده‌ها با اهدای تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های سیدعلی صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا قدردانی و او را به‌عنوان راهدار نمونه کشوری انتخاب کردیم و ما نیز وظیفه داریم از ایشان قدردانی کنیم.

رجبی گفت: اعتلا و ارتقای ایمنی سفرها، حفظ و نگهداری از راه‌ها و سرمایه‌های ملی کشور از جمله وظایف مهم راهداران است که مدیر شهری ما در این حوزه با تعهد حرفه‌ای آن را سرلوحه کار خود قرار داده و شایسته تقدیر است.

انتهای‌پیام/86002/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول