اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نقش راهداران در سلامت مردم تعیین ‌کننده است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین نقش راهداران را در سلامت و امنیت روانی مردم در حین مسافرت تعیین‌ کننده دانست.

نقش راهداران در سلامت مردم تعیین ‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، احمد عجم در جمع راهداران استان قزوین، راهداری را کار پر حجم و بسیار مهمی دانست و اظهار داشت: حمل و نقل و ارتباطات جاده‌ای در تمام زیرساخت‌ها خصوصاً اقتصادی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است.

وی با اشاره به مهاجرت مردم از روستا به شهر و ادامه این روند بیان داشت: اگر بخواهیم مانع از مهاجرت مردم از روستا به شهر شویم باید راه‌های روستایی را توسعه دهیم تا دسترسی مردم روستا به مناطق شهری برای تأمین نیازهای خود آسان‌تر شود.

عجم با اشاره به حوادث و اتفاقات جاده‌ای و همچنین مسدود شدن محورهای مواصلاتی در هنگام بارش نزولات جوی تصریح کرد: نقش شما راهداران در چنین مواقعی بسیار مهم و حائز اهمیت است به گونه‌ای که در این موقع می‌توان با ساده‌ترین امکانات، بزرگ‌ترین خدمت را انجام داد.

این مسئول بیان داشت: آثاری که خدمات و تصمیمات راهداران در زمان بحران از خود بر جای می‌گذارد، موجب می‌شود بسیاری از تنگناها و کمبودهای موجود جبران شود.

استاندار قزوین به ایجاد راه‌های در دست اجرا توسط اداره‌کل راه و شهرسازی این استان اشاره کرد و متذکر شد: در راستای نیازهای استان پروژه‌هایی طراحی شده که همگی علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌های اعتباری در حال اجرا هستند.

وی استفاده از ظرفیت پیمانکارانی که توانایی اجرای پروژه‌ها را دارند را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌ها باید مد نظر مدیران باشد.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول