اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جراحی بی‌نظیر

مفصل زانوی بانوی 65 ساله رامهرمزی تعویض شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار در رامهرمز، جراحی تعویض مفصل زانوی بانوی 65 ساله رامهرمزی با موفقیت در بیمارستان امام خمینی این شهرستان انجام شد.

مفصل زانوی بانوی 65 ساله رامهرمزی تعویض شد

متخصص جراح استخوان و مفاصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: عمل جراحی تعویض مفصل زانو برای نخستین‌بار است که در این شهرستان بر روی زانوی راست بانوی 65 ساله انجام شده است.

 

وی با اشاره به حال عمومی مطلوب بیمار افزود: با این جراحی سعی کرده‌ام اعتمادی را در مردم به‌وجود آورم که بسیاری از عمل‌های مهم جراحی را در صورت بودن امکانات می‌توان در شهرهای کوچک و بدون مراجعه به شهرهای بزرگ و بدون هزینه‌های سنگین‌تر انجام داد.

محسن غلامی خاطرنشان کرد: هزینه تعویض هر مفصل زانو در صورتی که در بیمارستان دولتی انجام شود به‌طور متوسط بین 6 تا 7 میلیون تومان بوده که عمده این هزینه را خرید وسایل مورد نیاز در برمی‌گیرد.

این پزشک متخصص جراح در پایان گفت: مشکلی که وجود دارد عدم تعهد بیمه‌های عمومی نسبت به خرید وسائل این گونه عمل‌های جراحی است که تحت پوشش قرار نمی‌گیرند ولی بیمه‌های تکمیلی درصدی از این هزینه‌ها را تقبل می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول