اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

مداحان دشتستان شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: صدور کارت شناسایی و معرفی‌نامه مداحان فعال در شهرستان، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان مداحی شهرستان و برگزاری دوره تکمیلی آموزش مداحی از محورهای برنامه‌های این سازمان است.

مداحان دشتستان شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه کانون مداحان دشتستان اظهار داشت: در ایام ماه محرم شاهد تلاش خالصانه و موثر مداحان دشتستان در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان بودیم و شور معنوی به مراسمات عزاداری بخشیدند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مذهبی و جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین مسایل در برنامه‌های فرهنگی است که باید مورد عنایت بیشتر قرار گیرد.

این مسئول ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای کانون مداحان در برنامه‌های انجام گرفته در ماه محرم، خواستار حمایت بیشتر مسئولین از برنامه‌های کانون مداحان شهرستان شد.

محمودی‌نیا از شناسنامه‌دار شدن مداحان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: صدور کارت شناسایی و معرفی‌نامه مداحان فعال در شهرستان، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان مداحی شهرستان و برگزاری دوره تکمیلی آموزش مداحی از محورهای برنامه‌های این سازمان است.

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز در این نشست از تشکیل کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی آموزش عقاید شیعی در دشتستان خبر داد.

امرالله حسن‌پور اضافه کرد: بارور کردن اعتقادات مذهبی، نشر و گسترش سیاست‌های فرهنگی کلان کشور و مبارزه با تهاجمات و شبیخون فرهنگی و به ثمر رساندن اهداف سازمان تبلیغات اسلامی از اهداف کلی تشکیل این کانون است.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: از خصوصیات تشکیل این کانون، دارا بودن ظرفیت‌های بالای فرهنگی و ابداع روش‌های جذاب است و فعالیت‌های تبلیغی از تاثیرگذاری قابل توجهی در سطح استانی برخوردار است.

وی از راه‌اندازی این کانون تخصصی در آینده‌ای نزدیک در مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) برازجان خبر داد.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول