اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود خبر داد

برگزاری دوره تخصصی مداحان شرق استان سمنان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود از برگزاری دوره تخصصی آموزش مداحان بسیجی شرق استان سمنان در شاهرود خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی مداحان شرق استان سمنان

علی‌اکبر نظری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج مداحان کشور مبنی بر برگزاری دوره تخصصی مداحان بسیجی در استان‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده در استان سمنان، دوره تخصصی آموزش مداحان بسیجی شرق استان در شاهرود در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره 80 مداح بسیجی از شهرهای دامغان، شاهرود، بسطام و میامی حضور دارند و در 30 روز به مدت 280 ساعت آموزش‌های مختلف مداحی را فرا می‌گیرند.

مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود اضافه کرد: در این دوره تخصصی، اساتید تراز اول کشور همچون زین‌العابدین غلام، یدالله بهتاشی، مصطفی خرسندی، ابوالقاسم رضایی، ماشاءالله ذاکری‌نژاد و محمدرضا فراهانی حضور دارند.

وی افزود: این آموزش‌ها هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ها در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می‌شود.

نظری اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره در کلاس‌های مختلفی چون اصول مداحی، اخلاق مداحی، بصیرت‌ سیاسی، آموزش دستگاه‌های موسیقی، آشنایی با مقتل و ادبیات شعر شرکت می‌کنند.

مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود یادآور شد: این افراد در پایان با شرکت در آزمون، مدرک گذراندن دوره تخصصی مداحی را از کانون بسیج مداحان کشور دریافت می‌کنند.

نظری گفت: در نظر داریم تا به منظور ارتباط با مداحان و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و ارائه موضوعات تخصصی مداحی، پایگاهی در فضای مجازی راه‌اندازی کنیم که در دهه فجر از آن رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام/74005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول