اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیکی به ایام سفرهای نوروزی

کمیته نظارت بر پایانه‌های مسافربری آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته نظارت بر پایانه‌های مسافربری استان با نزدیک شدن به ایام سفرهای نوروزی خبر داد.

کمیته نظارت بر پایانه‌های مسافربری آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کمیته به صورت دائمی تشکیل شده است و به طور ویژه بر فعالیت پایانه‌های مسافربری در ایام نوروز نظارت خواهد کرد.

وی نظارت بر ورود و خروج مسافر، ارزیابی امکانات و خدمات پایانه‌ها و پاسخگویی و نظارت در صورت بروز هر گونه مشکل را از جمله وظایف کمیته مشترک نظارت بر پایانه‌های آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

محمدی یادآور شد: این کمیته نظارت از نمایندگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، اداره کل پایانه‌های مسافربری استان و شهرداری‌ها تشکیل خواهد شد.

عضو شورای مشورتی گردشگری کشور تاکید کرد: آمادگی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان، اماکن زیارتی و مساجد، خدمات‌رسانی ویژه پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه، رسیدگی به مجتمع‌های خدماتی و بین‌راهی و طرح‌های امداد نوروزی بخشی از اقدامات ستاد تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی در آستانه نوروز به شمار می‌رود.

گردشگران می‌توانند هر گونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را از مجموعه‌های خدماتی استان با شماره تلفن 5546040 در میان گذاشته و به ارتقای سطح خدمات گردشگری کمک کنند.

کمیته مشترک نظارت بر پایانه‌های مسافربری آذربایجان‌شرقی، طی جلسه‌ای در استانداری آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل امور شهری استانداری، مدیرکل امور پایانه‌های مسافربری استان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از شهرداران آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/60002/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول