اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 دی‌ماه

کنگره ملی امام حسن (ع) در نهاوند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری اختتامیه کنگره ملی علمی ـ فرهنگی امام حسن (ع) در 20 دی‌ماه در نهاوند خبر داد.

کنگره ملی امام حسن (ع) در نهاوند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های شاخص استان در هفته وقف اظهار داشت: از جمله برنامه‌های ما در هفته وقف دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، فرمانداران و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و ... است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه کنگره امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: برگزاری اختتامیه کنگره ملی، علمی - فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان نهاوند در تاریخ 20 دی‌ماه، راه‌اندازی ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص، میادین شهر و مصلاهای نماز جمعه از برنامه‌های ما در هفته وقف خواهد بود.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از راه دور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، برگزاری نشست‌های صنفی (اعم از خیرین، متمکنین، بازاریان، مهندسین، تولیدکنندگان، فرهنگیان و ...) با رویکرد ایجاد وقف جدید است.

وی در ادامه به برگزاری همایش بزرگ «یاوران وقف» و تجلیل از واقفان، خیرین، متولیان، هیات امناء، خادمین و دیگر فعالان عرصه وقف اشاره و خاطرنشان کرد: غبارروبی ‌و عطرافشانی امامزادگان و بقاع متبرکه، اجرای طرح مودت در امامزادگان شاخص، همایش وقف و رسانه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری‌ها از دیگر برنامه‌هاست.

صالحی اضافه کرد: افتتاح یک بخش از بیمارستان سیف‌الدوله واقع در بیمارستان امام حسین (ع) شامل 69 تختخواب با بخش‌های جراحی زنان، مردان، ارتوپدی و ...) مجهز به تمام وسایل رفاهی بیماران از قبیل (تختخواب، تلویزیون، یخچال و ...، افتتاح پروژه تجاری ـ مسکونی نبی اکرم (ص) واقع در بلوار 15 خرداد ملایر و مراسم کلنگ‌زنی سایت تجاری مسکن مهر در ملایر صورت می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش به ارائه نان رایگان توسط (سه نانوایی) در شهرستان کبودراهنگ از محل موقوفه امیرنظام اشاره کرد و گفت: این امر بر اساس نیت واقف در این شهرستان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/89007/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول