اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

زیارت اماکن متبرکه سنت پیامبر (ص) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: زیارت اماکن متبرکه و قبور از سنت پیامبر گرامی اسلام است.

زیارت اماکن متبرکه سنت پیامبر (ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلی شاهین‌دژ برگزار شد با تسلیت رحلت پیامبر اسلام، اظهار داشت: پیامبر سال 11 هجرت پس از آخرین سفر خود به حج به صراحت از رحلت خود با مردم سخن گفت.

وی با بیان اینکه پیامبر چندین بار قبل از رحلت از فراق و بازگشت به سوی خدا صحبت کرده است، تصریح کرد: پیامبر فرمود «دعوت حق را لبیک می‌گویم اما دو چیز بسیار گران‌بها را در میان شما به یادگار می‌گذارم که این دو تا کنار حوض کوثر از هم جدا شدنی نیستند».

باقری با ابراز تأسف از فراموشی عترت پیامبر توسط مردم گفت: همین فراموشی سبب خانه‌نشین شدن 25 ساله امیرالمؤمنین، تیرباران شدن امام حسن (ع) و گردن زده شدن امام حسین (ع) شد.

امام جمعه شاهین‌دژ افزود: پیامبر برای حفظ اتحاد و وحدت میان تمام مسلمانان مناسک حج را به خوبی به مردم آموزش داد.

وی با اشاره به آزادی اسرای ایرانی از بند معارضین سوریه خاطر نشان کرد: زیارت یک عمل پسندیده و سنت پیامبر گرامی اسلام است.

باقری با اشاره به شکنجه شدن 48 زائر ایرانی و آزاد شدن آنان پس از 159 روز اسارت در سوریه، اذعان داشت: این زائران با ابراز رضایت از اینکه آنان نیز مانند حضرت زینب گوشه‌ای از مصیبت‌ها و شکنجه‌های آن حضرت را چشیده‌اند، نشان از ولایتمداری این زائران است.

امام جمعه شاهین‌دژ شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت و ادامه داد: ما هرگز تیرباران شدن تابوت آن حضرت را از یاد نخواهیم برد.

انتهای پیام/61010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول