اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

«انتخابات آزاد» با هدف کمرنگ کردن حضور مردم مطرح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیان حرف برگزاری انتخابات آزاد با هدف کم رنگ کردن حضور مردم مطرح می‌شود.

«انتخابات آزاد» با هدف کمرنگ کردن حضور مردم مطرح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: پیامبر دارای شخصیت ویژه جهانی است.

وی با اعلام اینکه پیامبر (ص) خلیفه خدا روی زمین است، تصریح کرد: خدا در قرآن 400 بار نام پیامبر اسلام را ذکر کرد و نیز 150 ویژگی برجسته را نسبت به سایر پیامبران به حضرت محمد(ص) اهدا کرد و خودش در قرآن نیز به پیامبر درود و رحمت فرستاد.

طبرسی در بخشی از سخنانش به عدم ولایت‌پذیری عده‌ای در زمان رحلت پیامبر(ص) اشاره کرد و بیان داشت: بعد از رحلت پیامبر عده‌ای ولایت‌گریزی، عده‌ای ولایت‌ستیز و تنها عده‌ای قلیل ولایت‌پذیر بودند.

چنددستگی بین مسلمانان بعد از پیامبر

وی تاکید کرد: این نفاق در بین مسلمانان بعد از رحلت پیامبر(ص) ایجاد شد و تاکنون نیز ادامه دارد و به خاطر این چند دسته‌گیری در حال حاضر مسلمانان با چالش‌های زیادی مواجه هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جنایت‌های آل سعود در سوریه و بسیاری از کشورهای اسلامی بیان داشت: بیش از 60 هزار نفر در سوریه توسط نیروهای مزدور به شهادت رسیدند.

کشتار در سوریه با پول مسلمین

وی با اعلام اینکه مستکبران از خودشان در جنگ بر ضد مسلمانان هزینه نمی‌کنند، بیان داشت: سیاست‌گذاری بر ضد مسلمانان توسط غربی‌ها انجام می‌شود ولی مجری این سیاست‌گذاری‌ها برخی مسئولان کشورهای اسلامی هستند که تنها به خاطر حفظ میز ریاستشان به اینگونه جنایت‌ها دست می‌زنند.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه دیگر کم‌کاری حکومت‌های اسلامی را عدم واکنش جدی به ساخت فیلم موهن عنوان کرد و تاکید کرد: وجود اختلاف در بین مسلمین باعث شد که مسلمانان نتوانستند به ساخت فیلم موهن واکنش جدی نشان بدهند.

سکوت علمای الازهر درباره فیلم موهن

وی با اشاره به واکنش مناسب نسبت به فیلم موهن در ایران و تعدادی از کشورهای اسلامی بیان داشت: چرا علمای الازهر که خود را خادم الحرمین می‌دانند نسبت به ساخت این فیلم واکنش نشان ندادند.

طبرسی تاکید کرد: کسانی که ادعا می‌کنند خادم الحرمین هستند و دست در دست اسرائیل دارند خائن الحرمین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ولایت‌پذیری مردم ایران اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران با حضور در صحنه‌های مختلف دینی ولایت‌پذیریشان را به خوبی اثبات کردند.

گرانی کالا در کشور به بهانه تحریم

طبرسی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم‌های مختلف ایام محرم و صفر بیان داشت: با توجه به گرانی کالا‌ها در کشور به بهانه تحریم، مردم نگذاشتند که چراغ حسینیه‌ها خاموش باشد و در مراسم‌ها حضور پرشور داشتند.

برگزاری مراسم 18 دی در ساری

وی در ادامه به برگزاری مراسم سالگرد 18 دی در مصلای جمعه اشاره کرد و بیان داشت: گرامیداشت یاد شهدای 18 دی در مرکز استان بسیار کار ارزشمندی بود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی بیان داشت: نواب در برابر بی‌عدالتی‌های دوران خود ایستادگی کرد.نواب جاذبه داشت.

این مسئول در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در مراسم سالگرد 19 دی قم تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی قبل از برگزاری انتخابات همه مسائل را در این سخنرانی ذکر کردند.

امام جمعه ساری ادامه داد: رهبری در این سخنرانی به مسئولان تذکر داد که دشمن می‌خواهد با عنوان کلمه برگزاری انتخابات آزاد حواس همه را پرت کند.

وی ادامه داد: رهبر در این سخنرانی تاکید کردند که کدام انتخابات کشور ما آزاد نبود.

طبرسی در ادامه با اعلام اینکه یکی از مسئولان در کشور کلمه برگزاری انتخابات آزاد را مطرح کرد، گفت: این چه حرفی است که شما مسئول به زبان می‌آورید اگر انتخابات ایراد داشت شما مسئول برگزارکننده انتخابات بودید و کار شما هم ایراد دارد.

وی تاکید کرد: صحبت‌های شما درباره برگزاری انتخابات آزاد دشمن را متجلی و مردم را مأیوس می‌کند.

امام جمعه ساری خطاب به مسئولان بیان داشت: رهبری در سخنانش به وحدت تاکید کرد و همه باید پیرو رهبری باشیم و دیگر افتادن به جان هم معنی ندارد.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای استکباری تاکید دارند که ایران نباشد و برخی هم با تاکید بر جنگ داخلی به حرف‌های دشمن دامن می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تحریم‌های پیش رو کشور بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی که دشمن برای تحریم داشت کشور ما باید تا تابستان تسلیم دشمن می‌شد و این در حالی است که حدود پنج ماه از تحریم گذشته است و در حال ورود به ماه ششم هستیم و مردم ایران به خوبی در برابر تحریم ایستادگی کردند.

شکست تحریم ایران به اذعان رسانه‌های غربی

وی با اشاره به اذعان برخی رسانه‌های خارج در مورد شکست تحریم بیان داشت: بسیاری از رسانه‌های برتر غربی به سران کشورهایشان توصیه کردند که خودتان را تغییر دهید. ایرانی‌ها بر اساس نظر شما تغییر نمی‌کنند.

چرا برخی مسئولان به حرف‌های رهبری گوش نمی‌دهند

طبرسی ادامه داد: مشکلات و گرانی وجود دارد ولی مردم به خاطر حفظ نظام اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنند، چرا برخی مسئولان به حرف رهبر انقلاب گوش نمی‌دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی قم نیز تاکید کرد که انتخابات باید آزاد برگزار شود و این بزرگوار از کسانی هستند که نسبت به برگزاری سالم انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: بیان حرف برگزاری انتخابات آزاد با هدف کم رنگ کردن حضور مردم مطرح می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ایران اسلامی امتحان داده هستند و در انتخابات به صورت پرشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/86004/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول