اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد

برگزاری ۴۰ مجلس قرائت زیارت ازبعید پیامبر (ص) در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر از برگزاری ۴۰ مجلس قرائت زیارت ازبعید پیامبر(ص) در مساجد شوشتر خبر داد.

برگزاری ۴۰ مجلس قرائت زیارت ازبعید پیامبر (ص) در شوشتر

حجت‌الاسلام حیدر شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برگزاری زیارت ازبعید پیامبر (ص) در شهرستان شوشتر برای نخستین سال به صورت سازمان‌دهی شده برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این مراسم در مساجد شهرستان شوشتر اعم از روستایی و شهری انجام می‌شود ولی برنامه مرکزی در مصلای نمازجمعه شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در شوشتر برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود، گفت: بسیاری از مساجد شهرستان شوشتر در این روز برنامه سوگواری برگزار می‌کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز در راستای ترویج فرهنگ معنوی از این برنامه‌ها حمایت مادی و معنوی می‌کند.

شهریاری با تاکید بر اینکه باید کوشید تا برنامه در نظر گرفته شده برای روز رحلت پیامبر اکرم(ص) بسیار باشکوه برپا شوند، خاطر نشان کرد: امسال نخستین سال پس از توهین‌ها به پیامبر اکرم است که مراسم رحلت این نبی‌مرسل(ص) را برگزار می‌کنیم و باید برنامه‌های در نظر گرفته شده با شکوه ویژه‌ای برگزار شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر افزود: در راستای ارتقای برنامه‌ها و اغنای مراسمات نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است و شورای فرهنگی عمومی شوشتر نیز در این باره جلساتی تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، گزارش از بعید پیامبر اکرم از جمله زیارت‌هایی است که شیخ عباس قمی در مفاتیح‌الجنان در اعمال روز رحلت پیامبر اکرم(ص) ذکر کرده است.

انتهای پیام/72006/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول