اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبیک:

زیارت از بعید ارزشمند و بافضیلت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهر آبیک گفت: زیارت از بعید پیامبر (ص) پراهمیت، ارزشمند و با فضیلت است که باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

زیارت از بعید ارزشمند و بافضیلت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی ‌در جلسه هماهنگی برگزاری زیارت از بعید پیامبر (ص) در شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار داشت: زیارت پیامبر (ص) از بعید از راه‌های ارتباطی با پیامبر اسلام است و می‌تواند از نظر معنویت در انسان تأثیر بسزایی ایفا کند.

وی افزود: از سال نامگذاری پیامبر اعظم (ص) از سوی مقام معظم رهبری هر ساله و در سراسر کشور زیارت پیامبر (ص) از بعید برگزار می‌شود که امسال نیز با توجه به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) باید باشکوه‌تر در مساجد برگزار شود.

امام جمعه موقت شهر آبیک ادامه داد: قرائت زیارت پیامبر از بعید سبب تقویت ارتباط معنوی انسان با خاتم‌الانبیاء خواهد شد.

رمضانی ادامه داد: زیارت پیامبر از بعید در روز جمعه هم‌زمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) ساعت 11 ظهر با حضور اقشار مختلف مردم به طور متمرکز در مصلای نماز جمعه (مسجد ولی عصر(عج) ) شهر آبیک برگزار می‌شود.

احمد نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: قرائت زیارت پیامبر از بعید باید به صورت فرهنگ در آید و روزی یک هفته همان طور که دعای کمیل، ندبه، توسل و زیارت عاشورا برگزار می‌شود، در مدارس، مساجد و ادارات نیز زیارت پیامبر (ص) از بعید هفته‌ای یک مرتبه برگزار شود.

انتهای پیام/77006/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول