اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خرمشهر:

92 هزار نفر برای زیارت اربعین از مرز شلمچه عبور کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: 92 هزار نفر برای زیارت اربعین از مرز شلمچه عبور کردند.

92 هزار نفر برای زیارت اربعین از مرز شلمچه عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عادل فرهانیان در آیین تجلیل از هیئت‌هایی که کار خدمات‌رسانی به زائران اربعین در طول مسیر و مرز شلمچه را داشتند، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی ماه صفر و تقریباً از دو هفته قبل از اربعین سالار شهیدان شاهد اوج حضور زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای رهسپاری به کربلای معلا بودیم.

وی افزود: در این مدت بیش از 92 هزار نفر از زائران اربعین حسینی که از نقاط مختلف کشور آمده بودند از مرز شلمچه به کشور عراق عبور کردند و به خیل 17 میلیون زائر حضرت اباعبدالله(ع) پیوستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به این تعداد زائر در مدت زمانی محدود نیازمند تلاشی همه‌جانبه بود.

*زائران اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر شدند

فرهانیان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه مردم همچون همیشه به طور خودجوش وارد میدان شدند و با همراهی هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج به استقرار ایستگاه‌های پذیرایی از زائران حرم حسینی پرداختند.

وی اضافه کرد: خادمانی که در طول این روزها به انجام خدمت‌رسانی به زائران می‌پرداختند تلاشی شبانه‌روزی را برای جلب رضایت زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: این حرکت از آنجایی در خور توجه و بسیار ارزشمند بوده که توسط مردم و به طور خودجوش انجام شده است.

فرهانیان در پایان گفت: به همین منظور بر خود لازم دانستیم تا از تلاش‌های خادمان زائران اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر کرده و تلاش‌های آنها را ارج نهیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از هیئت‌ها و پایگاه‌هایی که در طول روزهای حضور زائران اربعین در مرز شلمچه اقدام به پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران کردند با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/72008/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول