اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبیک:

نوای زیارت از بعید در آبیک طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: دین اسلام تنها دین کامل بشریت است چراکه به تمام ابعاد وجودی انسان توجه کرده است و مراسم قرائت زیارت از بعید حضرت رسول (ص) نیز فردا در این شهرستان برگزار می‌شود.

نوای زیارت از بعید در آبیک طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک محمدحسین نصیری در جلسه هماهنگی برگزاری زیارت از بعید پیامبر (ص) در شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار داشت: اسلام تنها ایدئولوژی و دینی است که راهنمای بشر امروزی است و در دنیا عرض اندام می‌کند گرچه از سوی دشمنان سنگ اندازی می‌شود و چوب لای چرخ گذاشته می‌‌شود.

وی افزود: با توجه به اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) مطلوب است که مردم در مراسم سوگواری و عزاداری آخرین پیامبر الهی و سبط اکبرش حضوری گسترده و دشمن‌شکن داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: اینکه هر از گاهی شاهد اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) از سوی دشمنان هستیم بیانگر خوی شیطانی آنهاست و با این عمل ماهیت وجودی خود را بروز می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: در طول تاریخ تفکرات زیادی بر بشریت حاکم شد به ویژه در دو قرن اخیر موضوع امانیسم و کمونیسم مطرح شد که گرچه در ظاهر درصدد جذب بشریت بودند ولی چون در درصدد انحطاط و انحراف بشریت بودند نتوانستند موفق شوند.

نصیری اضافه کرد: دین اسلام از سوی پیامبر اسلام (ص) پیامبر مهربانی‌ها، رافت و معرفت برای هدایت بشریت آورده شد که بشریت را به تمام ابعاد اقناع می‌کند و تمام نیازهای فکری و معنوی را برآورده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه مطلوب بود که همایش‌های بزرگی در شأن پیامبر اسلام (ص) در ایام سوگواری ایشان برگزار شود ولی مردم باید در مراسم سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص) که روز جمعه برگزار می‌شود با حضور پرشور ارادت خود را به پیامبر (ص) و خاندان پاکش نشان دهند و با قرائت زیارت پیامبر (ص) از بعید ارتباط معنوی با اهل‌بیت (ع) به ویژه پیامبر (ص) پیدا کنند.

این مسئول بیان داشت: امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم در روز جمعه در مراسم سوگواری پیامبر اسلام (ص) رضایت الهی کسب شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اذعان داشت: حضرت زهرا (س) فرموده است که «از دنیای شما سه چیز محبوب من است یکی قرآن خواندن، تدبر، تعمق و عمل کردن به آن، دوم نگاه کردن به چهره مبارک پیامبر اسلام (ص) و احسان و انفاق در راه خدا» که مطلوب است به عنوان مسلمان عامل به این حدیث‌ ام‌ابیها باشیم.

انتهای پیام/77006/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول