اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شمیرانات:

بیداری اسلامی به مرزهای سکولاریسم غربی رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شمیرانات گفت: طوفان بیداری اسلامی به حد و مرزهای لیبرال دموکراسی و سکولاریسم غربی نیز رسیده است.

بیداری اسلامی به مرزهای سکولاریسم غربی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محسن دعاگو ظهر امروز در جمع مردم شمیرانات اظهار داشت: اسلام آیین آگاهی‏بخشی، روشنگری، بیدارسازی، عدالت‏گرایی، حق‏معیاری، انسان‏سازی و انگیزه‏آفرینی برای مقاومت برابر بیداد، بیدادگری، فساد، افسادگری و سلطه‏جویی است.

وی ادامه داد: تأثر و تحول امت اسلامی از پیام‏های بیدارساز آیین مدنی در آغاز جهان اسلام را بیدار می‏کند و انقلاب‏های حقیقی را در کشورهای اسلامی می‏آفریند.

دعاگو اضافه کرد: کشورهایی مانند تونس، یمن، مصر، لیبی و بحرین از بیداری اسلامی به انقلاب علیه بیدادگری، فساد و فسادگستری رسیدند و در اندیشه تکمیل و تکامل انقلاب‏شان هستند.

وی ادامه داد: طوفان بیداری اسلامی به حد و مرزهای لیبرال دموکراسی و سکولاریسم غربی نیز رسید و امروز جهان غرب نگران از گسترش بیداری سیاسی برآمده از امواج بیداری اسلامی است.

دعاگو اضافه کرد: غرب، جمهوری اسلامی را کانون آفرینش انگیزش انقلابی در جهان اسلام و نهایتاً جامعه جهانی شناخت و تعرض به مرزهای محور مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق را با همکاری و حمایت همه‏جانبه سران مرتجع حاکم بر کشورهای اسلامی به شکلی نوین آغاز کرد.

امام جمعه شمیرانات افزود: غربی‏ها با طرح و برنامه‏های پیچیده سیاسی و صرف هزینه‏های گسترده از اعتبار سیاسی و اقتصادی‏شان برای کنترل انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و کشورهای عربی هزینه کردند.

وی ادامه داد: آنها از ابزار فشار و تهدید کمک گرفتند و به همه حاکمان و صاحب‏ منصبان مزدور و همسو متوسل شدند تا از تأثیر بیداری اسلامی در کشورهای غربی بکاهند و در توطئه‏هایی خائنانه و شوم به ارزش‏زدایی، اعتبار و اقتدارسوزی در کشورهای اسلامی بپردازند.

دعاگو با اشاره به تلاش غرب در راستای جایگزینی شعار جعلی «بیداری انسانی» به جای «بیداری اسلامی»، واژه مضحک بیداری انسانی را ناشی از سطحی‏نگری سیاسی طراحان این شعار خواند.

امام جمعه شمیرانات افزود: بی‏شک مردمی که از وجود بیش از 7 میلیارد انسان در جهان کنونی آگاهند و بیداری را فقط در جمعیت محدودی از انسان‏ها می‏بینند به شعار بیداری انسانی با تمام وجود می‏خندند.

انتهای پیام/2568/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول