اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

بهسازی 1900 کیلومتر راه مواصلاتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در 9 ماه گذشته بیش از یک هزار و 900 کیلومتر از راه‌های آذربایجان غربی بهسازی و آسفالت شده است.

بهسازی 1900 کیلومتر راه مواصلاتی در آذربایجان غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون فعالیت‌های عمرانی و خدماتی این نهاد در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی رشد چشمگیر و مطلوبی داشته است.

وی افزود: در همین راستا می‌توان به آسفالت و بهسازی بیش از یک هزار و 900 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف این استان اشاره کرد که توسط کارکنان این سازمان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در مورد وضعیت فعلی راه‌های استان، ابراز داشت: از یک هزار و 900 کیلومتر راه مورد نظر در سال جاری بیش از یک هزار و 700 کیلومتر در مسیرهای اصلی قرار دارند و باقی مانده عملیات عمرانی نیز در مسیرهای روستایی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات در مسیرهای آذربایجان غربی عنوان کرد: از دلایل این امر می‌توان به فعالیت مناسب راهداری و پلیس راه در محورها اشاره کرد که نقش بسیار مؤثری در کاهش میزان تلفات استان داشته است.

محبت‌خواه همکاری نیروی انتظامی در راستای تحقق امنیت در جاده‌ها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: پلیس راه نیروی انتظامی در 9 ماه سال جاری بیش از 5 هزار و 470 تابلوی هشدار در معابر و جاده‌ها نصب کرده که این اقدام شایسته تقدیر است.

وی درباره مسیرهای خطرناک آذربایجان غربی ابراز داشت: مسیرهای مواصلاتی ارومیه به مهاباد و ارومیه به میاندوآب از جمله محورهایی هستند که به دلیل بالا بودن درصد تصادفات در این مسیرها جزو جاده‌های خطرناک به شمار می‌آیند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به دلیل بارش‌های زمستانی در محورهای مواصلاتی استان و لغزنده بودن جاده‌ها امکان افزایش تصادفات و تلفات وجود دارد که این احتمال با همکاری مردم و رانندگان می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.

انتهای پیام/61003/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول