اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

ایران راه توسعه و پیشرفت را بدون نیاز به دیگران ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر روسیه و چین گاهی به نفع ما حرکتی می‌کنند تنها به فکر منافع خودشان هستند اما ایران همچنان راه توسعه و پیشرفت را بدون نیاز به دیگران ادامه می‌دهد.

ایران راه توسعه و پیشرفت را بدون نیاز به دیگران ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرلشکر محمد باقری بعد از ظهر امروز در نخستین مراسم یادبود شهدای عرصه گمنامی سپاه استان فارس اظهار داشت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و تمام نشده و فشارهایی که در این راستا از ناحیه دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌شود تمامی ندارد بلکه امروز چند برابر و متنوع‌تر شده است.

معاون اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: اگر روسیه و چین گاهی به نفع ما حرکتی می‌کنند تنها به فکر منافع خودشان هستند اما همگان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچنان راه توسعه و پیشرفت را بدون نیاز به دیگران ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: مشکلات فراوانی برای ملت ایران به وجود آمده که قابل کتمان نیست اما ریشه تمام این مباحث به دشمنان انقلاب اسلامی بر می‌گردد.

معاون اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه وضعیت امروز با روزهای دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: امروز هیچ همسایه‌ای با جمهوری اسلامی ایران دشمنی نمی‌کند و اگر دشمنی داشته باشد جرات کوچکترین اخم کردن را ندارد.

وی بیان کرد: بیداری اسلامی از برکت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

باقری در ادامه با اشاره به اینکه هنر شناسایی، هنری مختص به شهدای اطلاعات در دوران دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، 35 کشور جهان به دشمن ما کمک می‌کردند و ابرقدرت‌های شرق و غرب نیز در مقابل ملت ایران متحد شده بودند اما آنچه که برای ملت ایران ماند، پیروزی، سربلندی ابدی و افتخار جاویدان بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس چنان عمل شد که هر آنچه که در اختیار داشتیم در طبق اخلاص قرار دادیم.

معاون اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اطلاعات جزئی از نقاط قوت ما در دوران دفاع مقدس بود که به خوبی از آن استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: آنچه که نیروهای اطلاعاتی ما در دفاع مقدس جمع کرده و از آنها برای پیروزی و سربلندی سربازان استفاده کردند در هیچ جنگ و نبردی در دنیا سابقه نداشته و امروز همین دستاورها در دیگر نقاط دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول