اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

نگاه سیاستمداران دنیا به جشن‌های دهه فجر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: اکنون نگاه سیاستمداران دنیا به ایران است که مردم چگونه در ایام دهه فجر جشن می‌گیرند که لازم است مردم با نشاط و شاداب در مراسم این ایام حضور یابند.

نگاه سیاستمداران دنیا به جشن‌های دهه فجر است

محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست روسای کمیته‌های ستاد دهه فجر با تاکید بر برپایی نمایشگاه‌های دهه فجر در زمینه‌های گوناگون اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید متمایز از سال‌های گذشته در استان برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دهه فجر امسال خارج از ماه عزا است لازم است برنامه‌ها با نشاط، شاداب و پرجاذبه برای حضور گسترده مردم برپا شود.

زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: زمینه‌سازی حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نه تنها موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد بلکه زمینه حضور آنان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم می‌کند.

پرآور با بیان اینکه اکنون پس از این تحریم‌ها چشم دنیا به دنبال این است که مردم چگونه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان می‌کنند، تاکید کرد: مردم مسلمان و ولایتمدار بدون شک با آرمان‌های امام راحل، مقام عظمای ولایت و نظام جمهوری اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد ولی باید زمینه حضور شاداب مردم درمراسم این ایام فراهم کنیم.

وی افزود: استکبار در 33 سال گذشته همه نوع تحریم و ترفند علیه نظام را به کار گرفته است به گونه‌ای که اگر یک دهم این تحریم‌ها علیه هر کشوری اعمال می‌شد نمی‌توانست مقابله کند ولی مردم مسلمان ایران اسلامی با اطاعت از ولی فقیه توانسته‌اند این نوع تحریم‌ها را پشت سر بگذارند و آنان را مایوس کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر اضافه کرد: اکنون نگاه سیاستمداران دنیا به ایران اسلامی است که مردم چگونه در ایام دهه فجرجشن می‌گیرند که لازم است مردم با نشاط و شاداب در مراسم این ایام حضور یابند.

وی نو آوری در برنامه‌های دهه فجر را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: هرچند برخی برنامه‌ها از جمله ورود حضرت امام، ندای الله اکبر در سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن به صورت روتین است ولی در برنامه‌های دیگر باید نوآوری صورت گیرد تا ضمن داشتن جذابیت حضور گسترده مردم بویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان را فراهم کند.

حضور پرشور زنان در برنامه‌های دهه فجر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بر حضور پرشور زنان در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: همانگونه که زنان در سرنگونی رژیم ستم شاهی نقش ویژه و ارزنده‌ای داشتند باید اکنون نقش آنان پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ باشد.

پرآور آذین‌بندی و چراغانی خیابان‌ها و معابر یک ضرورت دانست و گفت: ادارات در چراغانی دستگاه خود نه تنها باید به جلو سر درب اداره خود اکتفاء کنند بلکه لازم است گسترده‌تر عمل کنند و به خیابان منتهی اداره خود اقدام کنند.

وی بر برگزاری برنامه‌های ورزشی که در بین مردم جذابیت فراوانی دارد تاکید کرد و افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی که باعث تحکیم خانواده می‌شود باید در همه نقاط استان برگزار شود تا مردم در هوای مساعدی که هست از آن لذت ببرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر توجه به مدارس و دانشگاه‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: انتقال فرهنگ پیروزی انقلاب اسلامی به نسل دانش آموز و دانشجو با برپایی مراسم ویژه و جذاب در این مکان‌ها امکان‌پذیر است از این نظر لازم است این مهم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/66006/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول